FANDOM

DiamondEternal
Diamond Eternal (ダイヤモンド・エターナル Daiyamondo Etānaru?) to pierwszy atak Diamentowych Cure Miracle i Cure Magical wykonany po raz pierwszy w odcinku 2. Aby go użyć potrzebują one Różdżek Linkle i Diamentu Linkle.

Przebieg ataku Edytuj

Cure Miracle i Cure Magical przywołują Różdżki Linkle i wykrzykują ich nazwę oraz nazwę Diamentu Linkle. Robią obroty w powietrzu, po czym łapią się za ręce, wymawiając pierwszą część zaklęcia. Spadając na ziemię sprawiają, że przed nimi roznosi się fala iskier. Kiedy Cure Magical szykuje różdżkę, Mofurun łapie się jedną łapką za Kamień Linkle. Gdy Cure Miracle również zniża Różdżkę, łapie się ona drugą łapką, po czym odskakuje do tyłu, wyzwalając poświatę w kształcie diamentu. Następnie Cures rysują swoimi Różdżkami po jednym trójkącie. Figury łączą się, tworząc obraz diamentu. Kiedy Yokubaru szarżuje na bohaterki, zostaje zatrzymany przez tarczę w kształcie klejnotu. Dziewczyny bardziej się koncentrują i wymawiają słowo Precure Diamond Eternal!. Yokubaru zostaje zamknięty w wielkim diamencie. Wtedy Cures szybko machają rękoma, w wyniku czego diament wraz z Yokubaru zostaje wystrzelony w kosmos i eksploduje, a sam potwór rozpada się na części, z których go stworzono.

Zaklęcie Edytuj

Obie: リンクルステッキ! 

Obie: ダイヤ! 

Obie: 永遠の輝きよ!私達の手に! 

Obie: クルクルリンクル~! 

Obie: プリキュアダイヤモンド…エターナル!

Obie: Rinkuru Sutekki! 

Obie: Daiya! 

Obie: Eien no kagayaki yo! Watashitachi no te ni! 

Obie: Kurukuru・Rinkuru~! 

Obie: Purikyua Daiyamondo...Etānaru!

Obie: Różdżki Linkle!

Obie: Diament!

Obie: Nieśmiertelne światło, prosto do naszych rąk!

Obie: Full, full Linkle!

Obie: Precure Diamond Eternal!

Użycia Edytuj

  • Odcinek 2
  • Odcinek 4
  • Odcinek 6
  • Odcinek 8
  • Odcinek 14
  • Odcinek 21
  • Odcinek 22
  • Odcinek 26
  • Odcinek 27
  • Odcinek 31

Galeria Edytuj

Wideo Edytuj

1080p Cure Miracle & Magical Attack Diamond01:12

1080p Cure Miracle & Magical Attack Diamond