FANDOM

The pink beam is released
Emerald Reincarnaton (エメラルド・リンカネーション Emerarudo・Rinkanēshon?) to główny atak Cure Felice, którego użyla zaraz po pierwszej walce. Aby go użyć dziewczyna potrzebuje Smartfonu Linkle, swojej Magicznej Różdżki przekształconej w Kwiecistą Różdżkę Echo i Szmaragdu Linkle.

Przebieg ataku Edytuj

Cure Felice łapie swoją różdżkę i przesuwa po niej palcem. Różdżka powiększa się i zamienia w Kwiecistą Różdzżkę Echo. Cure łapie ją i wykrzykuje jej nazwę. Ze Smartfonu Linkle, a dokładniej Szmaragdu Linkle, wylatuje zielony promień, który trafia w symbol motyla na różdżce. Motylek trzepocze skrzydłami i przywołuje Szmaragd Linkle, którego nazwę wykrzykuje Cure. Następnie kzyczy ,,Cure Up!!!", a z różdżki wypływają fale echo jej głosu. Znajdujące się wokół Cure nasiona rozkwitają i jako białe i żółte kwiaty wysyłają tysiące promieni, które kumulują się na niebie. Ogromna, różowa wstęga uderza w różdżkę, która otwiera swoją kwiatową część. Cure Felice rysuje w powietrzu symbol nieskończoności, który rozpada się na dwa koła. Cure krzyczy nazwę ataku i wystrzela w stronę wroga promień energii wraz z kołami. Kiedy promień trafia w cel, ten zostaje zamknięty w kwiatku, który rozkwita, unicestwiając wroga.

Zaklęcie Edytuj

Użycia Edytuj

Galeria Edytuj

Wideo Edytuj

1080p Cure Felice Attack Precure Emerald Reincarnation01:39

1080p Cure Felice Attack Precure Emerald Reincarnation