FANDOM

PCBX-51646
Go! Princess Precure (Go!プリンセスプリキュア Gō! Purinsesu Purikyua?)  w polskiej wersji "Naprzód Księżniczko Precure!" to japoński serial anime magiczyne dziewczyny wyprodukowany przez Toei Animation, której autorem jest Izumi Todo. Dwunasta w serii Precure, premiera odbedzie się 01 Lutego 2015 do 31 stycznia 2016 roku. Haruka Haruno (Cure Flora) trafia do Noble Academy gdzie może spełnić swoje marzenie i zostać księżniczką. Poznaje tam Kirarę Amongawę (Cure Twinkle) i Minami Kaido (Cure Mermaid). Wspierają je dwie wróżki z Królestwa Nadziei Pafu i Aroma oraz książę Kanata. Do zespołu dołącza później Towa Akagi (Cure Scarlet). Jest kolejną serią po HappinessCharge Precure!.

Openingi:

Endingi:

Opis FabułyEdytuj

Zła czarownica Dyspear kradnie marzenia ludzi i  zamyka je za "Bramą Rozpaczy". W ten sposób tworzy potwory "Zetsuborg" mające prowadzić świat w mroczną przyszłość. Zadaniem Precure jest niszczenie potworów i, za pomocą Princes Perfume i Dress Up Key, uwalniać zamknięte marzenia. Oprócz tego muszą zebrać wszystkie Klucze aby otworzyć "Bramę Marzeń" by mogły stać się Grand Princess.

CharakteryEdytuj

PrecureEdytuj

  • Haruka Haruno/Cure Flora (春野はるか/キュアフローラ Haruno Haruka/Kyua Furōra?) Haruka jest główną bohaterką, i jest 13-letnią dziewczyną na pierwszym roku w Noble Academy. Jest energiczną, ciężko pracującą by spełnić swoje marzenie dziewczynką o ślicznym uśmiechu. Od małego podziwiała księżniczki w książkach z obrazkami by pewnego dnia stać się prawdziwą księżniczką. Po spotkaniu z Pafu i Aromą staje się księżniczką kwiatów, przemieniając się w Cure Flore. Strój Cure Flory jest różowy.
  • Minami Kaido/Cure Mermaid (海藤みなみ/キュアマーメイド Kaidō Minami/Kyua Māmeido?) Minami jest 14-letnią studentką drugiego roku w Noble Akademy, a także prezesem rady studentów. Ma silne poczucie odpowiedzialności, troszczy się o innych, jest jak łagodna siostra, ale czasami może czuć się samotna. Jej marzeniem jest stać się poważną osobą, która może być przydatna dla innych. Po spotkaniu Pafu i Aromą, Minami stała się księżniczką morza,przemieniając się w Cure Mermaid. Strój Cure Mermaid jest niebieski.
  • Kirara Amanogawa/Cure Twinkle (天ノ川きらら/キュアトゥインクル Amanogawa Kirara/Kyua To~uinkuru?) Kirara jest 13-letnią dziewczyną, a także uczennicą pierwszej klasy w Noble Akademy, chodzi do tej samej klasy, co Haruka. Jest odważną dziewczyną, która może wydawać się nieco nadpobudliwa i z początku zamknięta w sobie, ale tak naprawdę ciężko pracuje, by spełnić swoje marzenie. Pracuje jako modelka. Jest także szczera i otwarta. Jej marzeniem jest zostać top modelką. czuje, że trzeba mieć siłę, by pchnąć się prosto w kierunku swoich marzeń. Po spotkaniu z Pafu i Aromą, Kirara stała się księżniczką gwiazd, przemieniając się w Cure Twinkle. Strój Cure Twinkle jest żółty.
  • Twilight/Towa Akagi/Cure Scarlet (トワイライト/紅城トワ/キュアスカーレット Towairaito/Akagi Towa/Kyua Sukāretto?) Towa jest 13-letnią dziewczyną, która dawniej była młodą księżniczką pochodzącą z Królestwa Nadziei i jest siostrą księcia Kanaty. Pewnego dnia, kiedy była mała, została oszukana przez Dyspear, że będzie mogła stać się Grand Princess. Niedługo potem dostała pranie mózgu i stała się Twilight była uważana za córkę Dyspear która w rzeczywistości ją nie jest. W odcinku 21, dzięki cure i Kanacie, została uwolniona od wpływu Dyspear. W odcinku 22, jej klucze które dostała od Dypear i Princess Perfume które zostały oczyszczone, pozwalając jej przekształcenia się w Cure Scarlet. Strój Cure Scarlet jest czerwony
  • Przeszłe Princess Precure (先代プリンセスプリキュア Sendai Purinsesu Purikyua?) to legendarne precure, które pojawiły się przed wieki temu zanim pojawiły się Haruka, Minami, Kirara oraz Towa.

Królestwo NadzieiEdytuj

  • Pafu (パフ Pafu?) Jest pierwszą z dwóch wróżek-maskotek precure, ma formę małego, fioletowego pieska z długimi, puchatymi uszami, które można czesać na fantazyjne sposoby. Po odkryciu jej przez innych uczniów, w wyniku głosowania, pozwolono jej oficjalnie zostać w Noble Akademii jako jej maskotka.
  • Aroma (アロマ Aroma?) Jest drugą z wróżek-maskotek i starszym bratem Pafu. Ma formę niedużej, fioletowej papużki i to on jest tym bardziej opanowanym z rodzeństwa.
  • Książe Kanata (カナタ王子 Kanata Ōji?) Książę z Królestwa Nadziei, którego Haruka spotkała, kiedy była małą dziewczynką. To on dał jej Klucz, który pozwolił potem stać się Haruce Precure. Mimo, że znajduje się w innym świecie, stara się aktywnie pomagać precure oraz prowadzi partyzanckie działania przeciwko Dyspear i jej królestwu Dys Dark. 
  • Miss Shamour (ミスシャムール Misu Shamūru?) Jest trzecią z wróżek-maskotek, przyjmuje formę syjamskiego kota, choć może też przyjąć ludzką formę w danej sytuacji. Uczy precure jak być prawdziwą damą by w przyszłości mogły stać się Grand Princess.

Dys DarkEdytuj

  • Dyspear (ディスピア Disupia?) Ona jest bezwzględną liderką i czarownicą z Dys Dark. Jej celem jest szerzenie rozpaczy i chaosu na całym świecie nienawidzi marzeń i nadziei. W odcinku 23, wróciła do Lasu Rozpaczy po walce z cures.
  • Trzej Muszkieterowie (三銃士 Sanjūshi?) to grupa stworzona przez trzech mieszkańców DysDark odpowiadających bezpośrednio przed Dyspear.
    • Close (クローズ Kurōzu?) Pierwszy z muszkieterów, który pojawił się w pierwszym odcinku. Close jest wysoki i wręcz chudy, o różowych oczach i czarnych, sterczących włosach. Ubiera się w fioletowe, stylizowane na rockowo ubrania. Został pokonany w odcinku 11.
    • Shut (シャット Shatto?) Drugi z muszkieterów, pojawia się po raz pierwszy w trzecim odcinku. Shut jest wysoki i szczupły o poniekąd kobiecej sylwetce i długich, poskręcanych na końcach blond włosach. Nosi stylizowane na wiktoriańskich, niebieskie ubrania.
    • Lock (ロック Rokku?) / Kuroro (クロロ Kuroro?) Ostatni z muszkieterów, pojawia się w szóstym odcinku.Uchodzi za najsilniejszego bądź najbardziej niebezpiecznego, gdyż nawet Dyspear nazywa go poniekąd swoją ostatecznością. Lock jest niskiej postury wyglądu i zachowania dziecka. Ma rude włosy i jego strój poniekąd przypomina halloweenowe przebranie diabełka, tylko żółte. Lock zostaje oczyszczony w odcinku 31 stając się ponownie wróżkiem z Królestwa Nadziei.
  • Stop & Freeze (ストップ&フリーズ Sutoppu & Furīzu?) Zautomatyzowane jako bliźniacze generałowie z Dys Dark, pracują dla Close'a i przypominają bliźniaczki różnią się uszami królicze oraz mysze.
  • Zetsuborg (ゼツボーグ Zetsubōgu?) Potwór występujący w serii. Powstaje, kiedy któryś z muszkieterów zamknie sen jakiejś osoby w klatce rozpaczy. Zostaje uwolniony poprzez uspokojenie specjalnym atakiem precure oraz otwarciem klatki, kiedy marzenie zostaje zwrócone uwięzionej osobie.

Pozostałe PostacieEdytuj

  • Yui Nanase (七瀬ゆい Nanase Yui?) Jest współlokatorką i przyjaciółką Haruki, pragnie zostać ilustratorką książek dla dzieci. Była pierwszą ofiarą Muszkietera Close'a i to przez nią Haruka została Cure Florą. W odcinku 10 dowiaduje się o istnieniu Precure, a w odcinku 11 aktywnie im pomaga.

PrzedmiotyEdytuj

  • Princess Perfume - kryształowa perfumetka, która w połączeniu z Dress Up Key umożliwia Precure do transformacji i bazowego ataku.
  • Dress Up Key - klucz służący do przemiany w Pretty Cure przy pomocy Princess Perfume oraz do bazowego ataku. W odcinku 10 pojawiają się Elegant Dress Up Key, które modyfikują strój i umożliwiają atak specjalny w połączeniu z Crystal Princess Rod.
  • Crystal Princess Rod - przedmiot, który Precure otrzymują w odcinku 11. Wraz z Elegant Dress Up Key umożliwia specjalny, konwergencyjny atak.
  • Scarlet Violin - broń Cure Scarlet wykorzystuje go do bazowego ataku w odcinku 23.
  • Music Princess Palace - ostateczna broń cures dzieki której mogą przemienic się w elegant forme.

LokalizacjaEdytuj

  • Noble Academy - szkoła do której uczęszczają dziewczyny
  • Królestwo Nadziei - dom Pafu, Aromy, Miss Shamour, Księcia Kantany i Towy.
  • Yumegahama - miasto gdzie znajduje się Nioble Academy.
  • Dys Dark - królestwo antagonistów prowadzone przez Deaspir.

CiekawostkiEdytuj

  • Nazwa jest podobna do Cure Princess w seri HappinessCharge Precure!
  • jest drugą serią która ma w nazwie Go. Jest odpowiednikiem Yes! Precure 5 GoGo!.
  • jest pierwszą serią w której cure mają pasemka na włosach.
  • formy cures są podobne do anime Weeding Peach,maja podobne sukienki do przemiany.
  • pierwsza seria w której cure mają 13 lat a nie 14.
  • jest drugą serią w której nazwa Perfune służy do transformacji.
  • po raz pierwszy dziewczyny mieszkają w akademiku razem.

TowarEdytuj

Proszę odnieść się do głównej strony: Go! Princess Precure Towar.

GaleriaEdytuj

{{{1}}}

WideoEdytuj