FANDOM

Riko helping Daikichi Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.
Ha-chan/Kotoha Hanami
Hanami Kotoha y Cure Felice
Kanjiはーちゃん/花海ことは
RōmajiHā-chan/Hanami Kotoha
Informacje
SezonMaho Girls Precure!
Wiek13
PłećKobieta
Kolor WłosówRóżowe
Jasno Różowe (Cure Felice)
Kolor OczuTurkusowe (Kotoha)
Turkusowe z różowymi pasemkami kwiatowymi (Ha-chan&Felice)
Miejsce ZamieszkaniaŚwiat Magii (Jako Ha-chan)
Świat Nie Magiczny (Jako Kotoha)
Alter EgoCure Felice
Główny KolorZielony
Pierwsze PojawienieMaho Girls Precure! Odcinek 4 Magiczna Lekcja Start! Szukanie Tajemniczego Motyla!
Głos AktoraSaori Hayami
Ha-chan (はーちゃん Ha-chan?) później jako Kotoha Hanami (花海ことは Hanami Kotoha?) jest dziecięcą wróżką która pojawia się w serii Maho Girls Precure!. Ha-chan pochodzi ze Smartfonu Linkle jest także główną postacią w sezonie.

Osobowość Edytuj

Ha-chan, podobnie jak Mirai, jest bardzo wesoła i dużo się ekscytuje. Jako jeszcze mała wróżka, bywała kapryśna i samolubna. Mimo tego miała dużo dobrych cech, takich, jak troska o bezpieczeństwo swoich przyjaciółek, Mirai,Riko i Mofurun.

Wygląd Edytuj

Jako wróżka Edytuj

Jako wróżka, Ha-chan wielokrotnie zmieniała swój wygląd. Jako niemowlę miała krótkie rózowe włosy ozdobione pojedynczym białym kwiatkiem. Ubrana była w jasnozielone ubranko. Nie miała skrzydeł.

Nieco później ewoluowała. Miała wtedy nieco gęstsze włosy z małym kosmykiem odstającym na czubku głowy ozdobionym dwoma kwiatkami. Ubrana była w jasnozieloną sukienkę z różowym koralikiem pośrodku klatki piersiowej. Miała też zielone buty.

Jej kolejna forma wyglądała jak 7-letnia dziewczynka. Ha-chan miała wtedy na sobie ciemnozieloną bluzkę, kremową falbaniastą spódnicę oraz jasnozieloną kurteczkę z krótkim rękawem, białą koronką oraz trzema kwiatkami na wysokości klatki piersiowej. Posiadała także jasnozielone buty z białymi kwiatkami i listkami.

W tej formie posiadała również inne stroje, które otrzymała, kiedy przejadła się jedzeniem z Kamieni Linkle.

Kamień Linkle Rysunek w Smartfonie Linkle Jedzenie dla Ha-chan Strój Ha-chan po przemianie
Diament Linkle
DiamentMleko
Ha-chan unicorn
Rubin Linkle
Ha-chanSmok
Szafir Linkle
MTPC15 Students notices Ha-Chan
Topaz Linkle
MTPC15 Ha-Chan Form Change 3
Akwamaryn Linkle
Ha-chan snowman
Różowy Turmalin Linkle
Ha-chan flower
Tanzanit Linkle
Ha-chan star
Perydot Linkle
Ha-chanGryf
Kamień Księżycowy Linkle
MTPC15 Ha-Chan Form Change 4
Granat linkle
MTPC15 Ha-Chan Form Change 6
Ametyst Linkle
Ha-chan grape

Jej ostatnia forma jako wróżka jest wieku natolatki. Ma wtedy ona różowe włosy do ramion ozdobione zieloną opaską z dwoma kwiatkami nad uszami. Jest ubrana w jasnozieloną bluzkę z koronką i białymi rękawkami i trzema różowymi kwiatkami oraz białą spódnicę z serduszkami i zielonym paskiem z kwiatkami na końcach. Nosi zielone kozaki z kwiatkami z wzorem łodygi. Na ręce ma wstążkę z kwiatkiem.

Jako Kotoha Hanami ma różowe włosy do ramion z zieloną opaską z kwiatami nad uszami. Nosi białą bluzkę z rękawami do łokci na ramiączkach w kolorze zielonym z koronką i czerwoną wstążką z kokardką. Posiada również jasnozieloną spódnicę z żółtymi motylami i ciemnozielonym paskiem. Oprócz tego posiada także zielone buty z czerwonym koralikiem oraz białe skarpetki z koronką.

Na plażę zakłada biało zieloną bluzeczkę na ramiączkach, białą spódniczkę i zielone klapki. Włosy spięte w dwa kucyki ozdabia gumkami z kwiatkami i kapeluszem z wstążką.

Jako Cure Felice jest tego samego wzrostu, co Cure Miracle i Cure Magical. Ma długie różowe włosy spięte w dwa warkocze ozdobione kwiatkami, motylkami, koralikami i zielonym tiulem. Jest ubrana w jasnozieloną bluzkę z wzorem róży i białymi bufiastymi rękawami oraz ,,puchatą" zieloną spódnicę z różowym tiulem i kolorowymi kwiatkami. Nosi zielone buty na obcasach ze wstążką oraz ozdobnymi kwiatkami na wysokości kolan i motylkami na długości palców. Z tyłu ma przezroczyste zielone skrzydła, które mogą się powiększać, by ta mogła latać.

W swojej Tęczowej Formie jest ona ubrana w rozłożystą jasnozieloną suknię obwiążoną wstążką i ,,obrośniętą" łodygą róży, gdzieniegdzie ozdobioną kwiatkami - różami i stokrotkami. Posiada przeźroczyste rękawy zapięte na pierścionku z różowym koralikiem, na przedramieniu ozdobione motywami roślinnymi. Z tyłu ma jasnozieloną krótką pelerynkę zapiętą na ramionach. Na nogach nosi zielone pointy z ozdobnymi stokrotkami. Włosy częściowo upięte w duży kok, częściowo rozpuszczone, ozdabia zielonymi wstążkami i liśćmi, białymi kwiatkami, tiulem z tyłu i różowymi koralikami pośrodku czoła.

Jej Forma Serca różni się od Tęczowej w tym, że kolory sukni są nieco bardziej pastelowe. Zamiast Aleksandrytu Linkle na szyji posiada Wielki Kamień Życzeń. Posiada również anielskie skrzydła.

Moce Edytuj

Ha-chan umie korzystać ze Smartfonu Linkle i swojej Magicznej Różdżki, by wykonywać zaklęcia. Jest w tym tak dobra, że umie wyczarować przedmioty bez użycia materiałów i przenosić ciężkie przedmioty. Umie latać na miotle. Jako Cure potrafi używać Kwiecistej Różdżki Echo i latać przy pomocy skrzydeł. Posiada supersiłę, jest zwinna i wysportowana. Potrafi też w małym stopniu zatrzymywać czas i używać telekinezy. Nie jest to jednak ukazane wprost.

Historia Edytuj

NarodzenieEdytuj

Ha-chan urodziła się po bitwie Precure z Gamettsu w odcinku 4. Ha-chan narodziła się w kwiatku znajdującym się na rękach Mirai.

Zmiana w człowieka Edytuj

Od narodzin Ha-chan przeżyła wiele przygód, przechodząc 2 ewolucje. W odcinku 21 Ha-chan ewoluowała w swoją ostateczną formę i uratowała świat przed Dokurokushe, zmieniając go na powrót w człowieka. Po starciu zniknęła w tajemniczych okolicznościach.

Dziewczyny szukały Ha-chan. Kiedy walczyły z Yokubaru przywołanym przez Yamoha, przybyła do nich tajemnicza dziewczyna posiadająca Szmaragd Linkle. Za pomocą jego i Smartfonu Linkle przemieniła się w Cure Felice i pokonała potwora z pomocą ataku Emerald Reincarnation. Pod koniec odcinka, gdy dziewczyna spotyka się z Mirai i Liko, okazuje się, że to Ha-chan w formie człowieka.

Odkrycie pochodzenia Edytuj

W odcinku 43, kiedy dziewczyny odwiedzają Magiczny Wymiar, dowiadują się, że potężna wróżka, Matka RaPaPa, dawno temu zginęła, chroniąc Ziemię przed ogromnym zagrożeniem. Stara wróżka, która opowiedziała grupie jej historię, podejrzewa, że Ha-chan może być kolejnym wcieleniem RaPaPy.

Dziwny świat Edytuj

Po jednej z walk Ha-chan razem ze swoimi przyjaciółkami budzą się w nowym świecie, będącym połączeniem Świata Magii i Świata bez Magii. Początkowo nie potrafią wyjaśnić przyczyn złączenia wymiarów, jednak krótko po tym jak dziewczyny udały się do Kouche, Ha-chan miała wizję dotyczącą pochodzenia Deusmatu. Dziewczyny postanowiły podjąć próbę mającą na celu przywrócenie porządku na świecie.

Ostateczne stracie Edytuj

Podczas ostatecznej walki z Deusmatem Ha-chan przybrała nową formę. Mogła w niej wykorzystać moce wszystkich Kamieni Linkle. Po wygranej bitwie Ha-chan wykorzystała swoją życiową esencję, by rozłączyć światy. Niestety rozłączyła jednak Mirai i Liko oraz odebrała Mofurun zdolność mowy.

Spotkanie po latach Edytuj

Kiedy za sprawą obudzonej w sobie magii 16-letnia Mirai zdołała znowu spotkać się z Liko i Ha-chan, dowiadujemy się , że wróżka bytowała poza granicami znanego nam wszechświata, by rozsiewać szczęście po całym uniwersum.

Ocalić słodycze Edytuj

W ostatnim odcinku serii, nieoficjalnie zapowiadającym następny sezon, dziewczyny znów przemieniają się w młode czarownice. Muszą pokonać jeszcze jednego wroga - ożywiony totem Dokurokushe, który zjada wszystkie słodycze. Dziewczyny spotykają Ichikę Usami - właścicielkę Cukierni Kirakira. Poznają też Cure Whip, która pomaga im w pokonaniu Dokurokushe.

Na końcu dziewczyny stwarzają sobie postanowienia. Ha-chan postanawia, że jako potężna istota magiczna spróbuje przybliżyć do siebie oddalone światy. Odcinek kończy się na rozdaniu przyjaciołom Cure Truskawkowych Arbuchlebów.

Relacje Edytuj

Mirai Asahina i Liko Izayoi - Ha-chan traktuje je jak mamy, bardzo je kocha i troszczy się o ich szczęście i bezpieczeństwo.

Mofurun - Ha-chan bardzo ją kocha. Widzi w niej bardzo oddaną przyjaciółkę.

Cure Felice Edytuj

Błogosławieństwo w każdej żywej istocie! Cure Felice!
あまねく生命に祝福を!キュアフェリーチェ!
Amaneku inochi ni shukufuku wo! Kyua Ferīche!

Cure Felice (キュアフェリーチェ Kyua Ferīche?) jest to precure alter ego Kotohy. Felice kontroluje moc życia, jest ona reprezentowana przez kwiaty i przekształca się wyrażeniem "Felice・Fun Fun・Flowerle!".

Alexandrite StyleEdytuj

Alexandrite Style (アレキサンドライトスタイル Arekisandoraito Sutairu?) Jest to forma, którą uzyskuje Kotoha w odcinku 31, razem z Liko i Mirai. Aby przekształcić się, musi być razem obok Liko, Mirai oraz Moforunem i mając jej Linkle Stone Alexandrite. Może w tej formie wykonywać atak Extreme Rainbow.

Ataki Edytuj

Piosenki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest trzecią maskotką, która później stała się człowiekiem, po Siren i Milk.
  • Jest pierwszą maskotką, która dorastała na ekranie.
  • Jest też trzecią dziecięcą maskotką, po Chiffon i Ai-chan.

Galeria ObrazówEdytuj

Oficjalne Profil

Maho Girls Precure! charaktery
Cures Mirai Asahina/Cure MiracleRiko Izayoi/Cure MagicalHa-chan/Kotoha Hanami/Cure Felice
Wróżki Mofurun
Złoczyńcy DokurokusheYamohBattySpardaGamettsuYokubarl
DeusmastLabutShaakinsuBeniigyoDonyokubaru
Pozostałe Postacie Kyoko AsahinaDaikichi AsahinaKanoko YukiLizLienKochoKyotoMagiczny KryształFrancoisGustavToddHookIsaac-senseiLoretta-senseiJunKeiEmilyDorothy, Nancy i CissyKana KatsukiMayumi NagaseSota OnoTakagi-sensei
Postacie Filmowe Cure MofurunKumataDark Matter