FANDOM

Riko helping Daikichi Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.
Haruka Haruno
CureFlora & Haruka.png
Kanji春野はるか
RōmajiHaruno Haruka
Informacje
SezonGo! Princess Precure
Wiek13
PłećKobieta
Kolor WłosówRudobrązowe (Haruka)
Blond z różowym Ombre (Cure Flora)
Kolor OczuTurkusowe (Cure Flora, Haruka)
Miejsce ZamieszkaniaYumegahama
RelacjeMoe Haruno (Mama)
Ibuki Haruno (Tata)
Momoka Haruno (Młodsza Siostra)
Alter EgoCure Flora
Główny KolorRóżowy
Pierwsze PojawienieGo! Princess Precure Odcinek 1 Jestem księżniczką!? Narodziny Cure Flora!
Głos AktoraYu Shimamura
Haruka Haruno (春野はるか Haruno Haruka?) Haruka jest główną bohaterką w serii Go! Princess Precure, jest 13-letnią dziewczynką na pierwszym roku w Noble Akademy i jest również księżniczką kwiatów. Jej Alter ego cure to Cure Flora (キュアフローラ Kyua Furōra?). Hasłem Haruki jest Zbyt niesamowite! (ステキすぎる! Suteki sugiru!?) oraz w pełnym rozkicie! (______満開だよ! ______mankai dayo!!??).

OsobowośćEdytuj

WyglądEdytuj

Na codzień nosi różową spódniczkę w kratę z nieco jaśniejszymi bufiastymi rękawami i białym, koronkowym kołnierzem. Nosi brązowe buty i białe skarpetki. Na szyji ma biały naszyjnik.Swoje krótkie, brązowe włosy upina w mały koczek i ozdabia spinką z różowym kwiatkiem.

Jako Cure Flora nosi różową bluzkę z ciemnoróżową kokardą, białym paskiem z guzikami i białymi bufiastymi rękawami. Ma różową spódniczkę z długim, pofalowanym tyłem i ciemnoróżową kokardą z symbolem grupy. Nosi krótkie, białe rękawiczki z kwiatkami i białe buty na obcasach z ciemnoróżowymi kokardami. Cure ma długie blond włosy z różowymi końcami. Posiada trzy różowe pasemka na grzywce. Część włosów układa w kok, część ma rozpuszczone. Na głowie ma unikalną koronę z kwiatkiem.

MoceEdytuj

HistoriaEdytuj

RelacjeEdytuj

Cure FloraEdytuj

Księżniczka kwitnących kwiatów! Cure Flora!
咲きほこる花のプリンセス!キュアフローア!
Sakihokoru hana no purinsesu! Kyua Furōra!

Cure flora
Cure Flora (キュアフローラ Kyua Furōra?) to forma Precure, w którą zmienia się Haruka. Jej symbolem są kwiaty. Jej moce są związane z kwiatami.Haruka wypowiada słowa transformacji Precure! Princess Engage! by muc przemienić się w Cure Florę.

AtakiEdytuj

EtymologiaEdytuj

PiosenkiEdytuj

Haruki aktor podkładający głos, Shimamura Yu, brała udział w kilku piosenkach do charakteru jej głosu.Wielu z nich to duety z Masumi Asano, która użyczyła głosu Minami Kaido , Hibiki Yamamura, która użyczyła głosu Kirarze Amanogawie i Miyuki Sawashiro, która użyczyła głosu Towie Akagi.

Wykonywane Grupowo:

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Tumblr nhzpruzdDe1tc1sf8o2 r1 1280