FANDOM

Himari Arisugawa

Himari Arisugawa

Cure Custard

Kanji有栖川ひまり
RōmajiArisugawa Himari
Informacje
SezonKiraKira☆Precure A La Mode
Wiek14
PłećKobieta
Kolor WłosówZłocisty Brąz (Himari)
Pomarańczowe (Custard)
Kolor OczuBrązowe (Himari)
Bordowe (Custard)
Alter EgoCure Custard
Główny KolorŻółty (main)
Pomarańczowy (sub)
Pierwsze PojawienieKiraKira☆Precure A La Mode Odcinek 1 Tak bardzo To Kocham! Cure Whip jest Kompletna!
Głos AktoraHaruka Fukuhara
Himari Arisugawa (有栖川ひまり Arisugawa Himari?) jest główną postacią, która występuje w serii KiraKira☆Precure A La Mode. Jej ulubionym powiedzeniem jest Słodycze Są Nauką (「スイーツは科学です!」 Suītsu wa kagaku desu!?) oraz Pozwól Mi Wyjaśnić (「説明します!」 Setsumei shimasu!?). Jej alter ego to Cure Custard (キュアカスタード kyua Kasutādo?).

OsobowośćEdytuj

Himari jest inteligentna, ale też bardzo nieśmiała. Nie jest zbytnio lubiana przez rówieśników, ponieważ kiedy zaczyna mówić o puddingu, wszyscy się nudzą. Uważa, że słodycze są nauką, dlatego bardzo dużo o nich czyta i stara się nie improwizować. Denerwuje się, gdy ktoś jej nie słucha.

WyglądEdytuj

Na codzień Himari nosi białą koszulę z długimi rękawami. Na to zakłada żółtą koszulkę z białym kołnierzykiem i zieloną kokardką przypominającą wiśnie. Ma także jasnozieloną spódnicę i brązowe kozaki. Długie brązowe włosy wiąże w grube warkocze.

Jako Cure Custard nosi żółtą koszulkę na ramiączkach. Na klatce piersiowej ma jasnożółtą kokardę, która spina materiał okrywający jej ramiona. Ma biały, gruby pasek, do którego jest przypięta torebka ze Sweet Pact. Jej żółto-brązowa spódnica jest podszyta białym materiałem. Oprócz tego Cure Custard posiada też długie, białe rękawiczki, żółte podkolanówki z koronką, pomarańczowe buty z ,,wiewiórczymi łapkami", wiśniowe kolczyki i wiśniowy naszyjnik, a także wiewiórcze uszy i ogon. Swoje jaskrawo pomarańczowe włosy wiąże w kucyk po prawej stronie i ozdabia opaską z kapeluszem-puddingiem.

HistoriaEdytuj

RelacjeEdytuj

Cure CustardEdytuj

" Z mądrością i odwagą! Niech・La · Wymiesza To Wszystko! Cure Custard! Jest Kompletna!"
知性と勇気を!レッツ・ラ・まぜまぜ!キュアカスタード!できあがり!
Chisei to Yūki wo! Rettsu・Ra・Mazemaze! Kyua Kasutādo! Dekiagari!

AtakiEdytuj

EtymologiaEdytuj

PiosenkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj