FANDOM

Ichika Usami

Ichika Usami

Cure Whip

Kanji宇佐美いちか
RōmajiUsami Ichika
Informacje
SezonKiraKira☆Precure A La Mode
Wiek14
PłećKobieta
Kolor WłosówPomarańczowe (Ichika)
Różowe (Whip)
Kolor OczuFuksja
Miejsce ZamieszkaniaIchigozaka
RelacjeSatomi Usami (Mama)
Genichirou Usami (Tata)
Alter EgoCure Whip
Główny KolorRóżowy
Pierwsze PojawienieMahou Tsukai Precure! Odcinek 50 Cure Up・RaPaPa! Przyszłość Też Będzie Dobrym Dniem!! (cameo)
KiraKira☆Precure A La Mode Odcinek 1 Dużo Miłości! Cure Whip, Gotowa do usług!
Głos AktoraKaren Miyama
Ichika Usami (宇佐美いちか Usami Ichika?) jest główną postacią, która występuje w serii KiraKira☆Precure A La Mode. Ichika jest bardzo wesoła i energiczna uwielbia piec ciasta i robić desery chociaż nie jest w tym bardzo dobra. Jej ulubionym powiedzeniem jest Whip・Krok・Skok! (「ホイップ・ステップ・ジャーンプ!」 Hoippu・Suteppu・Jānpu!?) oraz Mam Świetny Pomysł! (「キラっとひらめいた!」 Kiratto Hirameita!?). Ichiki alter ego to Cure Whip (キュアホイップ Kyua Hoippu?).

OsobowośćEdytuj

Ichika jest życzliwa i pełna życia, dzięki czemu szybko znajduje przyjaciół. Jednak zdarza jej się denerwować, jak na przykład w odcinku 2, gdzie próbowała przygotować karmel. Mimo to nigdy się nie poddaje i stawia na swoim.

WyglądEdytuj

Na codzień Ichika nosi różową sukienkę do kolan z długimi białymi rękawami. Nosi też białe trampki i skarpetki przypominające kolorami truskawki. Swoje ciemnopomarańczowe włosy wiąże truskawkowymi gumkami w dwa kucyki.

Jako Cure Whip nosi białą sukienkę z bufiastymi rękawami. Na jej klatce piersiowej znajduje się różowa kokardka z ,,truskawką". Ma gruby, różowy pasek z dwoma białymi guzikami, do którego jest przypięta torebeczka ze Sweet Pact. Spódniczka sięga do kolan i jest podszyta żółto-biało-różówym materiałem. Dziewczyna nosi białe rękawiczki z pomponami tego samego koloru. Podobne pompony ma również na różowych butach z białymi ,,łapkami królika". Cure Whip ma również różowy naszyjnik, białe puszyste kolczyki, królicze uszy i króliczy ogonek. Swoje długie, różowe włosy wiąże w dwa kucyki i ozdabia opaską z kapeluszem-tortem.

HistoriaEdytuj

Początek Edytuj

Na początku odcinka 1 widzimy retrospekcję Ichiki, gdzie jej mama przygotowuje ciasto. Po chwili widzimy ją jako 14-latkę. Biegnie ona do sklepu po składniki do ciasta, które zamierza upiec dla swojej mamy. Rozradowana dziewczyna skacze. Nagle pobliska góra wybucha lukrem. Zakoczona Ichika łapie jajka i widzi na niebie chmurę w krztałcie torciku.

Spotkanie z Pekorin Edytuj

Ichika wraca do domu i zaczyna piec, śpiewając piosenkę o gotowaniu. Niestety ciasto się przypala. Dziewczyna powtarza proces kilka razy, lecz za każdym razem ciasto wychodzi czarne i twarde. Usami nie wie, co zrobiła źle.

W pewnym momencie słyszy krzyk dochodzący zza okna. Nagle widzi białego pieska, który, wlatując do kuchni przez okno, uderza ją w twarz i ląduje na stole. Ichika robi się coraz bardziej przerażona, gdy widzi, że dziwne zwierzątko potrafi mówić, latać, a jego uszy zmieniają kolor. Dziewczyna chce wybiec z kuchni, jednak kiedy okazuje się, że piesek jest głodny, pozwala mu zjeść jej nieudane ciasta. Ichika dowiaduje się, żę piesek nazywa się Pekorin, a także, że w jej ciastach znajduje się magiczna energie nazywana Kirakira~`ru.

Wkrótce Ichika zaprzyjaźnia się z Pekorin i udaje im się upiec razem ciasto.

Pierwsza walka Edytuj

Kiedy Ichika zamierza udekorować i tym samym skończyć ciasto, odbiera dziwny telefon. Ukazuje się, że jej mama nie przyjedzie dziś do niej. Dziewczyna nie chce już ciasta, jednak Pekorin uważa, że tort jest bardzo ważny.

Nagle pojawia się Gummy, który chce dostać się do Kirakira`ru tortu Ichiki. Pekorin wkłada na głowę tacę z ciastem i wylatuje przez okno.

RelacjeEdytuj

Cure WhipEdytuj

"Z energicznym uśmiechem! Niech・La · Wymiesza To Wszystko! Cure Whip! Jest Kompletna!"
元気と笑顔を!レッツ・ラ・まぜまぜ!キュアホイップ!できあがり!
Genki to egao wo! Rettsu・Ra・Mazemaze! Kyua Hoippu! Dekiagari!

Cure Whip (キュアホイップ Kyua Hoippu?) jest to alter ego Ichiki. Przemienia się, używając sformułowania "Cure La Mode・Dekoracja! Shortcake!"

AtakiEdytuj

EtymologiaEdytuj

PiosenkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj