FANDOM

Linkle Stones Extreme Rainbow

Kamienie Linkle w Tęczowej Karecie

Kamienie Linkle (リンクルストーン Rinkuru Sutōn?) to przedmioty zbierane przez Mirai, Riko, Ha-chan i Mofurun w serii Maho Girls Precure!. Są to klejnoty skrywające w sobie potężną magiczną moc wyzwalaną po połączeniu z Różdżkami Linkle, Smatrfonem Linkle, Kwiecistą Różdżką Echo czy Tęczową Karocą.

Kamienie mają złote lub srebrne obramowanie (poza Szmaragdem Linkle, który ma różowe).

Przedstawienie w serii Edytuj

Legenda głosi, iż 12 Kamieni Linkle powstały przed światem. Istniały od zarania dziejów, jednak ukazały się dopiero, kiedy spotkały się Mirai i Liko, przyszłe Pretty Cure. Odtąd dawały o sobie znać w różnych miejscach.

Po spektakularnym odcinku 31 nie tylko miało miejsce powstanie Aleksandrytu Linkle, al również Kamienie pokazały nową umiejętność - każdy wywołał powstanie swojego duszka, które przyglądają się Cures, by w ważnej dla nich chwili wniknąć do Tęczowej Karety.

Zastosowanie Edytuj

Kamienie Linkle sprawują pieczę nad różnymi domenami, a każdy z nich ma inne właściwości, np. Rubin Linkle zasilał Ogień Pasji, by dawać mieszkańcom Świata Magii światło nadzieji, a Szafir Linkle umożliwiał syrenom latanie.

Kamienie ze złotą ramką umożliwiają Cure Miracle i Magical transformację poprzez umieszczenie ich w kokardce Mofurun. Mogą również wykonywać główne ataki za pomocą Różdżek Linkle.

Kamienie ze srebrną ramką pozwalają Cures wykonywać ataki osłabiające wroga, jednak nie mogące go całkowicie zniszczyć. Mogą ich używać jedynie w swoich podstawowych formach (Miracle i Magical - Diament, Felice - Szmaragd).

Szmaragd Linkle jako jedyny pojawiający się kamień z różowym obramowaniem służy Cure Felice do wykonania ataku Emerald Reincarnation. Kiedy była jeszcze wróżką, z jego pomocą przywróciła Dokurokushe duszę.

Rodzaje Edytuj

Złote Kamienie Linkle Edytuj

  • Diament Linkle - Kamień Światła. Pierwszy ze znalezionych Kamieni, ukazany po raz pierwszy w odcinku 1. Pozwala Mirai i Riko zmienić się w Diamentowe Cure Miracle i Cure Magical.Po połączeniu z Różdżkami Linkle może być wykorzystany do ataku Diamond Eternal. Włożony do Smartfonu Linkle przywołuje mleko dla Ha-chan, które zmienia ją w jednorożca.
  • Rubin Linkle - Kamień Pasji. Ukazany w 3 odcinku. Używany przez Mirai i Riko do przemiany w Rubinowe Cure Miracle i Cure Magical. Po połączeniu z Różdżkami Linkle pozwala na wykonanie ataku Ruby Passionale. Włożony do Smartfonu Linkle przywołuje jabłko, które zmienia Ha-chan w smoka.
  • Szafir Linkle - Kamień Spokoju. Dzięki niemu Mirai i Riko mogą stać się Szafirowymi Cure Miracle i Cure Magical. Po połączeniu z Różdżkami Linkle mogą one wykonać atak Sapphire Smartish. Włożony do Smartfonu Linkle przywołuje krakersy-muszelki, które zmieniają Ha-chan w syrenkę.
  • Topaz Linkle - Kamień Podniecenia. Dzięki niemu Mirai i Riko mogą zmienić się w Topazowe Cure Miracle i Cure Magical. Połączenie go z Różdżkami Linkle umożliwia wywoływanie ataku Topaz Esperanza. Włożony do Smartfonu Linkle przywołuje bęben boga piorunów, który zmienia Ha-chan w  Raijina, japońskiego boga piorunów.
  • Aleksandryt Linkle - Kamień Cudów. Dzięki niemu Cure Miracle, Cure Magical i Cure Felice mogą zmienić się w ich Aleksandytową formę, a po połączeniu z Tęczową Karocą i pozostałymi Kamieniami Linkle umożliwia atak Extreme Rainbow.

​Srebne Kamienie Linkle Edytuj

  • Akwamaryn Linkle - Kamień Lodu. Cure Magical może przytwierdzić go do swojej Różdżki Linkle i dzięki temu wykonać atak Linkle Aquamarine, który zamraża wybrany cel. Umieszczony w Smartfonie Linkle przywołuje chmurkową zupkę dla Ha-chan do wypicia lub Lodowy Sorbet, który zmienia ją w bałwanka.
  • Różowy Turmalin Linkle - Kamień Kwiatów. Cure Miracle po przytwierdzeniu go do Różdżki Linkle może wykonać atak Linkle Pink Tourmaline, który może rozłączyć przedmioty, z których składa się Yokubaru. Cure Felice dzięki umieszczeniu go na Kwiecistej Różdżce Echo może również wykonać atak, tym razem przywołując tarczę w kształcie różowej stokrotki. Po włożeniu go do Smartfonu Linkle stylus-różdżka rysuje kwiatowe ciasto dla Ha-chan, które zmienia ją w kwiatową wróżkę.
  • Tanzanit Linkle - Kamień Przestrzeni. Dzięki umieszczeniu go na Różdżce Linkle Cure Miracle może wykonać atak Linkle Tanzanite, powodując rozbłysk magicznego fioletowego światła i oślepiając wroga na krótki czas. Włożony do Smartfonu Linkle przywołuje Gulasz Nocnego Nieba dla Ha-chan, który sprawia, że na jej włosach pojawiają się gwiazdki, lub chleb z Kometowymi Rodzynkami, który po spożyciu zmienia ją w UFO.
  • Perydot Linkle - Kamień Zieleni. Po połączeniu z Różdżką Linkle Cure Magical ma możliwość wykonania ataku Linkle Peridot, dzięki któremu na cel zostaje naniesiona duża ilość liści, pozbawiając go możliwości ruszenia się. Umieszczony w Smartfonie Linkle kreuje Wróżkową Sałatkę, która zmienia wróżkę w zielonego Gryfa.
  • Kamień Księżycowy Linkle - Kamień Księżyca. Dzięki umieszczeniu go na Różdżce Linkle Cure Magical może wykonać atak Linkle Moonstone, który przywołuje tarczę z motywem Księżyca. Włożony do Smartfonu Linkle przywołuje Cukierkowe Komety dla Ha-chan, które zmieniają ją w fioletowego wilka.
  • Granat Linkle - Kamień Lądu. Po przytwierdzeniu go do Różdżki Linkle Cure Miracle może wykonać atak linkle Garnet, który przywołuje motyla emitującego wibracje tak silne, by móc zniekształcać otoczenie. Po włożeniu do Smartfonu Linkle przywołuje Słoneczne Klopsiki, które po zjedzeniu zmieniają Ha-chan w klopsika.
  • Ametyst Linkle - Kamień Bram. Po umieszczeniu na Różdżce Linkle Cure Miracle jest zdolna wywołać atak Linkle Amethyst, dzięki któremu może przeteleportować siebie i Cure Magical w bezpieczne miejsce. Po wlożeniu do Smartfonu Linkle przywołuje kryształowe winogrono, które po zjedzeniu zmienia włosy Ha-chan w winogrona.

Różowe Kamienie Linkle Edytuj

  • Szmaragd Linkle - Kamień Życia. Używany jedynie przez Kotohę. W odcinku 22 ukazane jest, jak wstawia go do Smartfonu Linkle i przekształca się w Cure Felice i wykorzysuje go, aby przywołać Kwiecistą Różdżkę Echo i wykonać atak Emerald Reincarnation.

Inne Edytuj

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Ha-chan za pomocą Szmaragdu Linkle złamała barierę Labuta.
  • Większość Kamieni Linkle jest używana tylko przez jedną Cure w całej serii.
  • Aleksandryt Linkle i Szmaragd Linkle to jedyne kamienie, które w żadnym odcinku nie przywołały jedzenia dla Ha-chan.