FANDOM

Img news161226 02
KiraKira☆Precure A La Mode (キラキラ☆プリキュアアラモード Kirakira☆Purikyua A Ra Mōdo?) w polskiej wersji "Błyszczące☆Precure A La Mode"  japońskie anime z gatunku mahō-shōjo, czternasty sezon z cyklu Precure wyprodukowany przez Toei Animation, której autorem jest Izumi Tōdō. Serial będzie miał swoja premierę 05 lutego 2017 roku. Jest kolejną serią po Maho Girls Precure!. Tematem serii są Desery.

Openingi: POŁYSK! KiraKira☆Precure A La Mode

Endingi: Zacznijmy・La・Gotowanie☆Czas Na Pzedstawienie

Opis FabułyEdytuj

 KiraKira☆Precure A La Mode Odcinki

CharakteryEdytuj

PrecureEdytuj

  • Ichika Usami/Cure Whip (宇佐美いちか/キュアホイップ Usami Ichika/Kyua Hoippu?) Ichika jest 14 letnią dziewczyną, która uczęszcza do drugiej klasy gimnazjum.
  • Himari Arisugawa/Cure Custard (有栖川ひまり/キュアカスタード Arisukawa Himari/Kyua Kasutādo?) jest 14 letnią dziewczyną, która uczęszcza do drugiej klasy gimnazjum.
  • Aoi Tategami/Cure Gelato (立神あおい/キュアジェラート Tategami Aoi/Kyua Jerāto?) jest 14 letnią dziewczyną, która uczęszcza do drugiej klasy gimnazjum.
  • Yukari Kotozume/Cure Macaron (琴爪ゆかり/キュアマカロン Kototsume Yukari/Kyua Makaron?) jest uczennicą drugiej klasy liceum.
  • Akira Kenjou/Cure Chocolat (剣城あきら/キュアショコラ Kenjō Akira/Kyua Shokora?) jest uczennicą drugiej klasy liceum.
  • Kirarin/Ciel Kiraboshi/Cure Parfait (キラリン/キラ星シエル/キュアパルフェ Kirarin/Kiraboshi Shieru/Kyua Parufe?) mistyczna cure, która pojawi się jako szósta cure w połowie serii. Prawdopodobnie będzie to wróżka która pojawia się w openingu.

MaskotkiEdytuj

ZłoczyńcyEdytuj

  • Złodzieje Kirakiraru grupa wróżków, którzy pojawiają się na początku serii.
  • Giulio (ジュリオ Jiurio?) złoczyńca który pojawia się w odcinku 11.
  • Bibury (ビブリー Biburī?) drugo złoczyńca serii która pojawia się w odcinku 19.

Pozostałe PostacieEdytuj

PrzedmiotyEdytuj

LokalizacjaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

TowarEdytuj

Proszę odnieść się do głównej strony: KiraKira☆Precure A La Mode Towar

GaleriaEdytuj

Oficjalny Art/Profil

Preview

Oficjalna Tapeta Na Pulpit

Linki ZewnętrzneEdytuj

WideoEdytuj

ReferencjeEdytuj