FANDOM

Różdżki

Mirai, Jun, Kay i Emily używające różdżek

Magiczne Różdżki to przedmioty pojawiające się w serii Maho Girls Precure! Są używane do rzucania zaklęć.

Przedstawienie w serii Edytuj

Pierwsza różdżka, która pojawiła się w serii, należała do Riko. Niedługo potem ukazały się też inne różdżki, m. in. ta należąca do Mirai.

W odcinku 2 dyrektor Kouche wyjaśnia Mirai, że różdżki wyrastają z gałęzi Drzewa Życia, kiedy dany czarodziej się rodzi. Wyjątek stanowiła Mirai, która dostała różdżkę po przyjeździe do Magicznego Świata.

Wygląd Edytuj

Każda różdżka jest odmienna, ale wszystkie bazują na podobnym schemacie. Różdżki uczennic Szkoły Magii mają białe uchwyty i charakterystyczny symbol - np. serce (Mirai) lub gwiazdę pięcioramienną (Riko). Natomiast te u dorosłych są zazwyczaj brązowe i bez ozdób.

Różdżka Ha-chan jest stylizowana na stylus do Smartfonu Linkle. Jest mała, ma różowy uchwyt i ciemniejszy kwiatek.

Zastosowanie Edytuj

Różdżki są używane do rzucania zaklęć. Mogą np. podnosić przedmioty, rozpuszczać lód lub tworzyć struktury (tylko w przypadku Ha-chan). Zaklęcie składa się ze standardowego początku Cure Up! Ra Pa Pa! i komendy czarodzieja. Ponad to różdżki Mirai i Riko mogą zostać przemienione w Różdżki Linkle, a ta należąca do Ha-chan - w Kwiecistą Różdżkę Echo.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • To pierwszy rodzaj przedmiotu, który jest używany nie tylko przez główne bohaterki.
  • To pierwszy typ przedmiotu magicznego, który jest wykorzystywany przez główne bohaterki poza ich formą Cure.