FANDOM

N2016060101
Maho Girls Precure! (魔法つかいプリキュア! Mahō Tsukai Purikyua!?)  w polskiej wersji "Magiczne Dziewczyny Precure!" bądź też "Wiedźmowe Precure!" japońskie anime z gatunku mahō-shōjo, trzynasty sezon z cyklu Precure wyprodukowany przez Toei Animation, której autorem jest Izumi Tōdō. Serial miał swoja premierę 07 lutego 2016 roku. Jest kolejną po poprzedniej serii Go! Princess Precure. Tematem serii jest magia.

Openingi:

Endingi:

Opis FabułyEdytuj

Mirai Asahina (Cure Miracle) podziwia Czarownice do czasu gdy na niebie zobaczyła Liko Izayoi (Cure Magical). Mirai postanawia pomóc jej w odnalezieniu Szmaragdu Linkle, gdyż na tropie jest również Dokurokushe z Ciemnej Magii. Między czasie dołańcza do Mirai i Liko, Ha-chan/Kotoha Hanami (Cure Felice). Tematem serii jest Magia.

CharakteryEdytuj

PrecureEdytuj

  • Mirai Asahina/Cure Miracle (朝比奈みらい/キュアミラクル Asahina Mirai/Kyua Mirakuru?) Mirai jest trzynastolatką, która chodzi do drugiej klasy gimnazjum. Jest troche dziwną, ale także zabawną i energiczną dziewczynką, która interesuje się wieloma rzeczami. Teraz kiedy potrafi przekształcić sie w Precure, Mirai ma możliwość uczestniczenia w "Magicznej Szkole". Strój Cure Miracle jest różowy.
  • Riko Izayoi/Cure Magical (十六夜 リコ/キュアマジカル Izayoi Riko/Kyua Majikaru?) Riko jest trzynastolatką, która mieszka i uczęszcza do szkoły magii. Mimo, że jest mądra, jej magia jest bardzo słaba, ma nadzieję że będzie mogła stać się poważą czarownicą w przyszłości. Mieszka razem z Mirai, Podczas poszukiwania klejnotu "Linkle Stone Emerald" w "magicznym Świecie". Strój Cure Magical jest fioletowy.
  • Ha-chan/Kotoha Hanami/Cure Felice (はーちゃん/花海ことは/キュアフェリーチェ Hā-chan/Hanami Kotoha/Kyua Ferīche?) Ha-chan jest tajemniczym dzieckem jako wróżka, która mieszka w Linkle Smartphone. Strój Cure Felice jest zielony.

MaskotkiEdytuj

  • Mofurun (モフルン Mofurun?) Mofurun jest zabawkowym misiem Mirai otrzymała ją od swojej babci Kanoko, gdy była małą dziewczynką. Jest niezwykle ważna dla niej. Gdy Mirai i Riko stały się Precure, Mofurun otrzymała cudowną zdolność do rozmowy. Kończy swoje frazy z "~ mofu".

ZłoczyńcyEdytuj

Pierwsza polowa

  • Dokurokushe (ドクロクシー Dokurokushī?) Główny antagonista w serii.
  • Yamoh (ヤモー Yamō?) Gecko człowiek, który został stworzony przez Dokurokushe. Tylko Yamoh jest w stanie poczuć wolę Dokurokushe'ego, niż Batty, Sparda czy Gamettsu.
  • Batty (バッティ Batti?) Nietoperz jako człowiek podwładny stworzony przez Dokurokushe'go. Spotyka się z Precure kiedy wyszukuje "Linkle Stone Emerald". Zawsze uprzejmy pan, ale zrobi to, czego potrzeba, aby dostać "Linkle Stone Emerald".
  • Sparda (スパルダ Suparuda?) Pajęczyca jak człowiek podwładna stworzona przez Dokurokushe'go. Zostaje pokonana przez Precure w formie Topaz w odcinku 16.
  • Gamettsu (ガメッツ Gamettsu?) Żółw jak człowiek stworzony przez Dokurokushe'go najilniejszy od Spardy i Battiego. Zostaje pokonany w odcinku 18 przez precure w formie Rubie.
  • Yokubarl (ヨクバール Yokubāru?) Potwór został zsyntetyzowany przez magię sług ciemności Dokurokushe.

Druga połowa

  • Deusmast (デスマスト Desumasuto?) drugi główny antagonista w serii.
  • Orba (オルーバ Orūba?)
  • Labut (ラブー Rabū?) dzin, który uciekł z lampy znalezionej przez Lien'a.
  • Donyokubaru (ドンヨクバール Donyokubāru?) drugi Potwór w serii.

Pozostałe PostacieEdytuj

  • Kocho (校長 Kōchō?) dyrektor szkoły Magii.
  • Kyoto (教頭 Kyōtō?) wicedyrektorka w Szkole Magii
  • Magiczny Kryształ (魔法の結晶 Mahō no Kesshō?) magiczna kula która doradza Kocho i cures.

PrzedmiotyEdytuj

  • Linkle Stones (リンクルストーン Rinkuru Sutōn?) - Kamienie służące do transformacji w cure i zmiany formy.
  • Linkle Stick (リンクルステッキ Rinkuru Sutekki?) - Główna broń, która Cure Miracle i Cure Magical stosują, w walce. Stanowi on element, który nigdy nie istniał, dopóki nie został zmaterializowany po odpowiedzeniu na uczucia Cure Miracle i Cure Magical.
  • Linkle Smartphone (リンクルスマホン Rinkuru Sumahon?) - Urządzenie, które Ha-chan przebywa wewnątrz. Linkle Smartbook stał się jej pozycją transformacji w którą przekształca się Cure Felice kiedy stała się Kotohą Hanami.
  • Magic Wands (魔法の杖 Mahō no Tsue?) - Magiczna różdżka, która uczniowie Szkoły Magii wykorzystują do wykonywania czarów.
  • Magic Broom (魔法のほうき Mahō no Hōki?) - Różowa miotła, która jest używana przez ludzi w  magicznym świecie jako sposób transportu.
  • Flower Echo Wand (フラワーエコーワンド Furawā Ekō Wando?) - Główna broń, która używa Cure Felice.
  • Rainbow Carriage (レインボーキャリッジ Reinbō Kyarijji?) - Biała kareta stworzona przez Moforun'a w odcinku 29. Będzie ona również służyć jako zwiększenie mocy w dalszej części sezonu.

LokalizacjaEdytuj

  • Świat Magii (魔法界 Mahō Kai?) - świat gdzie znajduje się Szkoła Magii oraz Magiczne Drzewo.
  • Świat Nie Magiczny (ナシマホウ界 Nashimahou Sakai?) - Miasto gdzie mieszka Mirai i jej rodzina.
  • Magiczna Szkoła (魔法学校 Mahō Gakkō?) - szkoła znajdująca się w świecie magii do której Riko uczęszcza a później również Mirai.
  • Tsunagi First Middle School (津成木第一中学校 Tsunagi Daiichi Chūgakkō?) - Szkoła do której uczęszca Mirai a później też Riko w odcinku 11.
  • Magiczny Targ (魔法商店街 Mahō Shōtengai?)
  • Wioska Syren (人魚の里 Ningyo no Sato?)

TransportEdytuj

  • Ślimakowa Linia (カタツムリニア Katatsumu Rinia?) pociąg dzięki któremu Riko i Mirai mogli dostać się do Świata Magii oraz do Szkoły Magii

CiekawostkiEdytuj

  • Maho Girls Precure! jest pierwszym sezonem, która w tytule ma kanji i hiragana o tym samym tytule, oraz jest drugą serią która ma japoński tytuł tak jak Doki Doki! Precure.
  • Maho Girls Precure! to trzeci sezon po HappinessCharge Precure! i Go! Princess Precure, która posiada formy zmiany.
  • Maho Girls Precure! jest to pierwszy sezon, który ma rospocząć się  z różowym i fioletowym duetem. W innych porach roku, które rozpoczęły z duetem były to albo czarny i biały, różowy i biały lub różowy i niebieski w kolorystyce.
  • Maho Girls Precure! jest piątą z serii, gdzie dwa główne cures muszą być razem, aby przekształcić się, w takich jak Futari wa Precure i jego sequel Max♡Heart, Futari wa Precure Splash☆Star oraz Suite Precure♪.
  • Maho Girls Precure! Jest to pierwszy sezon, gdzie nie tylko nazwa cures zaczyna się na literę "M", ale obydwie kończą się dźwiękiem "cle".
  • Maho Girls Precure! to trzeci sezon po Fresh Precure! i Doki Doki! Precure, która ma dziecko jako maskotka-wróżek.
  • Maho Girls Precure! jest pierwszą w serii, gdzie główna szkoła jest magiczna, a nie zwykła szkoła na Ziemi.
  • Maho Girls Precure! jest pierwszą w serii, w których cures mają te same dokładne akcesoria do włosów.
  • Maho Girls Precure! jest piątą z serii po Futari wa Precure, jego sequel Futari wa Precure Max♡Heart, Futari wa Precure Splash☆Star, Yes! Precure 5 oraz jego kontynuacji Yes! Precure 5 GoGo! gdzie cures kolor włosów jest w zasadzie taka sama w obu formach.
  • Maho Girls Precure! Jest to pierwszy sezon w którym oba cures mają spektakularny wzrost, gdy przekształcają w ich formy Cure.
    • Jednak Maho Girls to drugi sezon ogólnie gdzie cures ulegają spektakularnym wzrostom w okresie transformacji tak jak w  Doki Doki! Precure z Madoka Aguri/Cure Ace.
  • Precure w tym sezonie nie są znane jako legendarne wojowniczki, ale jak legendarne czarownice.
  • W podtematami tego sezonu są tematy, które pojawiły się w sezonach przed Maho Girls.
  • Maho Girls Precure! Jest to pierwszy sezon, gdzie kształt oka zmienia się, kiedy dziewczęta stają się Precure.
  • Maho Girls Precure! Jest to pierwszy sezon, gdzie maskotka jest rzeczywistym elementem transformacji.
  • Maho Girls Precure! Jest to pierwszy sezon, gdzie aktorki głosowe cure's śpiewają piosenke końcową.
  • Maho Girls Precure! jest drugim sezonem, gdzie znajduje się więcej niż jedena główna transformacjia po Futari wa Precure Splash★Star z Saki Hyuuga przechodząc od Cure Bloom do Cure Bright i Mai Mishou przechodząc od Cure Egret do Cure Windy.
  • Maho Girls Precure! jest drugą serią która ma trzy Cures tak jak Futari wa Precure Max Heart.Jednak jest Pierwszym sezonem który ma trzy cures nie licząc Shiny Luminous jako cure.
  • Maho Girls Precure! jest pierwszym sezonem gdzie na Wokalnym Albumie nie znajduje sie opening i ending serialu.
  • Maho Girls Precure! Jest to trzeci sezon który ma nowy utwór openingowy, tak jak pierwsze dwa sezony Fresh Precure! z Let's! Fresh Precure! ~Hybrid ver.~  oraz Suite Precure♪ z La♪La♪La♪ Suite Precure♪ ~∞UNLIMITED∞ ver.~.
  • Maho Girls Precure! Jest to pierwszy sezon, gdzie jej drugi opening, kończy premiere w pierwszym tygodniu lipca zamiast w sierpniu.
  • Maho Girls Precure!! Jest to pierwszy sezon, gdzie większość cures pochodzą z innego świata.
    • Jednakże, jest to drugi sezon który ma dwa cures,  przychodzące z innego świata, poprzedzony Suite Precure♪.
  • Maho Gilrs Precure! to drugi sezon w którym staje się maskotka Cure, poprzedzony Yes! Precure 5 GoGo!. Jest to jednak pierwszy sezon, jeśli nie liczyć Milky Rose jako cures.

TowarEdytuj

Proszę odnieść się do głównej strony towaru: Maho Girls Precure! Towar

GaleriaEdytuj

Officialny Art/Profil

Preview

Officialna Tapeta Na Pulpit

WideoEdytuj