FANDOM

Riko helping Daikichi Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.
Megumi Aino
Hcpc.ainomegumilovely.officialprof.PNG
Kanji愛乃 めぐみ
RōmajiAino Megumi
Informacje
SezonHappinessCharge Precure!
Wiek14
PłećKobieta
Kolor WłosówCiemny Róż (Megumi)
Jasny Róż (Cure Lovely)
Kolor OczuCiemny Róż (Megumi)
Jasny Róż (Cure Lovely)
Miejsce ZamieszkaniaPikarigaoka
RelacjeKaori Aino (Mama)
Masaru Aino (Tata)
Alter EgoCure Lovely
(Cheery Flamenco)
(Lolipop Hiphop)
Główny KolorRóżowy
Pierwsze PojawienieHappinessCharge Precure! Odcinek 1 Kocham Miłość! Pojawia się Cure Lovely!
Głos AktoraMegumi Nakajima
Megumi Aino (愛乃 めぐみ Aino Megumi?) to liderka grupy HappinessCharge Precure!. Megumi jest 14-latką. Jest bardzo żywą, życzliwą i nieustannie roześmianą dziewczyną. Hasłem Megumi jest ,,Szczęście na maksa!" (しあわせ ハッピーネス! Shiawase Happīnesu!)

Jej alter ego to Cure Lovely. Jest też zdolna przemienić się w czerwoną Cherry Flamenco (チェリーフラメンコ Cherī Furamenko) i żółtą Lollipop Hiphop  (ロリポップヒップホップRoripoppu Hippu Hoppu).

Osobowość Edytuj

Wygląd Edytuj

Na codzień Megumi nosi różową bluzkę z rękawami do łokci ozdobioną serduszkiem i niebiesko-różową spódniczkę z niebieską kokardką. Posiada też kamizelkę w kolorach żółtym, różowym i fioletowym. Chodzi w różowo-białych butach i długich, czarnych skarpetkach z różową wstążką. Swoje ciemnoróżowe włosy spina w kucyk.

Jako Cure Lovely nosi charakterystyczną dla tego sezonu czarną bluzkę, w jej przypadku posiadającą różową kokardkę i nieco jaśniejszy kołnierz oraz białe, bufiaste rękawy. Posiada białe rękawiczki bez palców, z różową tasiemką przy końcach. Ponadto na lewej ręce posiada Love PreBransoletkę. Nosi różową spódniczkę. Po jej prawej stronie ma przyczepioną torebkę z PreChanMirror. Z tyłu posiada skrzydełka, dzięki którym może latać. Chodzi w białych kozakach nieco ponad kolana, z różowymi kokardkami na kostkach. Swoje długie, różowe włosy spina w kucyk i ozdabia spinką z serduszkiem i koronką.

W formie Cherry Flamenco nosi rozłożystą sukienkę w kolorach czerwonym i czarnym, posiadającą liczne falbanki i różę na wysokości bioder. Dziewczyna ma też torebkę z PreChanMirror. Na rękach nosi rozłożyste czerwone rękawy na wysokości łokcia, na lewej ręce ma Love PreBransoletkę. Ma też czarne szpilki ozdobione motylkiem, kolczyki w kształcie serc i czarny naszyjnik z różą. Swoje jasnoróżowe włosy spina w kucyk gumką z czarnym motylem i czerwoną różą.

W formie Lollipop Hiphop Cure jest ubrana w neonowo zieloną bluzkę z krótkim rękawem i zasuwaną na suwak żółtą bluzę z różowym kapturem i przypinką w kształcie żółtego serca z gwazdkami przypiętą po lewej stronie. Nosi żółto-zielono-kremową wielowarstwową spódniczkę sięgającą do połowy uda. Przy biało-różowym pasku ma przypiętą torebkę z PreChanMirror. Na nogach nosi czarne podkolanówki i niepasujące do siebie buty - żółty kozak nad kolano z napisem PRECURE na prawej nodze i żółto-zielono różowy kozak na lewej nodze, oba na obcasach. Oprócz tego Lollipop Hiphop ma kolczyki w kształcie gwiazdek, pomarańczowy naszyjnik, żółto-zieloną grubą bransoletkę na prawej ręce i Love PreBransolekę na lewej. Włosy ma ułożone w dwa kucyki, z czego ten po prawej stronie jest ozdobiony zieloną gwiazdką.

Historia Edytuj

Spotkanie z Hime Edytuj

Megumi poznajemy, gdy idzie razem z Yuko do szkoły, śpiewając piosenkę o tym, jak bardzo Precure są wspaniałe. Kiedy koleżanka się śmieje, dziewczyna pokazuje, że naprawde bardzo kocha legendarne wojowniczki.

Kiedy dziewczyna wraca do domu, mama proponuje jej na obiad zupę krem. Megumi postanawia wyjść na zakupy. Niedługo potem znajduje wyrzucony przez Hime Kryszkał Miłości. Cure śledzi dziewczynę, aż zostaje popchnięta przez Ribbon. Megumi szybko zachwyca się księżniczką, kiedy widzi jej słodką sukienkę i słyszy jej wypowiedzi o modzie. Dziewczyna uważa ją za swojego mistrza! Potem się przedstawiają. Megumi przy okazji poznaje Ribbon i dowiaduje się, że Hime jest księżniczką. To jeszcze bardziej ją ekscytuje.

Zostanie Cure Edytuj

Niedługo po tym, jak się spotkały, dziewczyny słyszą krzyki. Okazuje się, że to Terribad Mao i Namakelder. Hime przemienia się w Cure Princess i zaczyna walczyć, jednak szybko przegrywa. Wtedy Megumi zastawia drogę Terribadowi i wyjawia swoje przekonanie na temat szczęścia. Wtedy ku zdziwieniu dziewczyn i Ribbon Kryształ Miłości Megumi zmienia się w PreChanMirror i komplet PreKart Cure Lovely. Wtedy uradowana możliwością transformacji dziewczyna zmienia się i oficjalnie zostaje Precure. Szybko pokazuje, jaka jest silna.

Relacje Edytuj

Cure Lovely Edytuj

Ataki Edytuj

patrz: Ataki osłabiające w Happiness Charge Precure!

  • Pinky Love Shoot
  • Forever Happiness Shower
  • Miracle Love Motion

Piosenki Edytuj

EtymologiaEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest pierwszą Cure, która posiada formy zmiany, będąc liderką.
  • Jest trzecią różową Cure posiadającą jeden kucyk.
  • Ma pluszowego kurczaka.

Galeria obrazów Edytuj