FANDOM

Międzynarodowe Precure to Cures z innych krajów niż Japonia. Pojawiają się w sezonie Happiness Charge Precure!

Lista Edytuj

Ameryka Edytuj

Indie Edytuj

Francja Edytuj

We Francji mieszka Cure Earl, jedyna znana nam członkini Merci Precure.Dzieje się tak być może dlatego, że pozostałe Cure w drużynie zostały złapane przez Phantoma lub jeszcze nie zostały Precure.

Cure ma charakterystyczną dla sezonu ciemną bluzkę, w jej przypadku z czerwoną kokardą i bufiastymi rękawami. Nie posiada PreChanMirror, a jej skrzydła są jasnoróżowe. Posiada sukienkę w kolorach ciemno i jasnoróżowym oraz białym, ozdobioną ciemnoróżowymi kokardkami. Oprócz tego ma także długie białe kozaki z koronką i kokardką oraz białe naramienniki na rękach, z czego na lewej Love PreBransoletkę. Cure ma sześć długich blond loków i taki sam kok, ozdobiony ciemnoczerwoną koroną i różowym piórkiem.

Bronią Cure Earl jest duży pędzel z czerwoną kokardką i niebieskim kijem. Jej jedyny znany atak to Pinceau Arc-en-ciel (パッソーアルカンシエル Passō Aruk An Shieru), co oznacza po francusku ,,Tęczowa Farba".

Motywem przewodnim Merci Precure jest sztuka.

Egipt Edytuj

Hawaje Edytuj

Anglia Edytuj

Rosja Edytuj

Australia Edytuj

Włochy Edytuj

Madryt Edytuj

Nieujawnione Edytuj

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj