FANDOM

Riko helping Daikichi Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.
Mirai Asahina
Mirai profile
Kanji朝日奈みらい
RōmajiAsahina Mirai
Informacje
SezonMaho Girls Precure!
Wiek13
19 (MTPC49)
PłećKobieta
Kolor WłosówŻółte (Mirai)
Blond (Cure Miracle)
Kolor OczuFioletowe
Miejsce ZamieszkaniaŚwiat Nie Magiczny
RelacjeKyoko Asahina (Mama)
Daikichi Asahina (Tata)
Kanoko Yuki (Babcia)
Alter EgoCure Miracle
Główny KolorRóżowy
Pierwsze PojawienieMaho Girls Precure! Odcinek 1 Spotkanie Miracle i Magical! Narodziny Magicznych Precure!
Głos AktoraRie Takahashi
Mirai Asahina (朝比奈みらい Asahina Mirai?) jest główną liderką w serii Maho Girls Precure!. Mirai jest trzynastolatką, która chodzi do drugiej klasy gimnazjum. Jest troche dziwną, ale piękną, zabawną i energiczną dziewczyną, która interesuje się wieloma rzeczami. Teraz kiedy potrafi przekształcić sie w Precure, Mirai ma możliwość uczestniczenia w "magicznej szkole".

Hasłem Mirai jest Jakie Ekscytujące (ワクワクもんだぁ! Wakuwaku monda~a!?) oraz Powiedziałaś○○?! (○○っていいました?! ○○tte iimashita?!?).

Jej alter ego cure to Cure Miracle (キュアミラクル Kyua Mirakuru?).

OsobowośćEdytuj

Mirai jest bardzo pogodną osobą. Ciągle się czymś zachwyca i ekscytuje. Stara się dostrzegać dobrą stronę w każdym wydarzeniu. Swoim optymistycznym zachowaniem równoważy z powagą Riko.

WyglądEdytuj

Mirai jest szczupłą 13-latką. Ma fioletowe oczy i włosy w kolorze ciemny blond. Zazwyczaj zakłada różową bluzkę z bufiastymi rękawami, niebieską spódniczkę oraz różowe buty i białe podkolanówki.

W lato nosi luźną bluzkę na ramiączkach w kolorach białym i różowym oraz niebieskie spodenki z kokardką. Ma też inną fryzurę - są to 2 kucyki ozdobione opaską.

W Halloween była przebrana w strój inspirowany Mofurun.

Jako Cure Miracle staje się dużo wyższa niż w swojej cywilnej formie. Ma fioletowe oczy i długie blond włosy. Część z nich jest rozpuszczona, część związana w kucyk czerwoną kokardą. Jest ubrana w białą bluzkę z bufiastymi rękawami, czerwoną kokardą i przeźroczystym kołnierzykiem, różowy gorset z dwoma kokardkami oraz spódnicę w kolorach różowym, jasnoróżowym i białym. Oprócz tego posiada także białe rękawiczki, różowe pantofle, białe podkolanówki, złote bransolety na nadgarstkach i nogach oraz opaskę z jasnoróżowym kapeluszem podszytym białym tiulem.

W swojej Rubinowej Formie jest ubrana w czerwono-białą sukienkę do kolan. Posiada ona czerwoną część górną z białą koronką, kokardką po lewej stronie i bufiastymi rękawami w kolorze czerwonym. Niżej ma czerwony gorset, z przodu biały, przewiązany czerwonymi wstążkami i połączony ze spódnicą ozdobioną sercami, która kończy się szeroką koronką i kokardką - z przodu po lewej i z tyłu. Oprócz tego Cure Miracle nosi białe podkolanówki z czerwoną koronką, czerwone buty, białe rękawiczki do łokci, naszyjnik ze wstążką, kolczyki w kształcie serc i złotą bransoletkę. Swoje włosy wiąże w dwa symetryczne kucyki czerwonymi kokardkami. Oprócz tego ma także czerwoną opaskę z kapelusikiem - tym razem bez tiulu.

W swojej Szafirowej Formie Cure nosi biały top z rękawami ozdobionymi różowymi perłami. Nosi spódnicę do kolan w kolorach białym przechodzącym w róż i fiolet. Na to nakłada jasnoniebieską sukienkę z rozcięciem na klatce piersiowej i miejscu spódnicy. Sukienka ma złote elementy i jest przewiązana w pasie różową wstążką z kokardą. Strój łączy się z naszyjnikiem z niebieskim diamentem. Oprócz tego Cure ma też rękawiczki w bardzo jasnym odcieniu niebieskiego, złote bransolety na rękach i nogach, kremowy szal, niebieskie kolczyki i białe skarpety połączone z niebieskimi klapkami. Swoje długie blond włosy wiąże w kucyk, z czego jeden kosmyk ma speciony w warkocz. Fryzurę ozdabia niebieskimi i różowymi sercowymi gumkami oraz kapeluszem, w tym przypadku ze skrzydłem.

Moce Edytuj

Mirai potrafi używać swojej Magicznej Różdżki do rzucania zaklęć. Potrafi też latać na miotle. Jako Cure jest szybka, zwinna, wysportowana, posiada supersiłę (tylko w Rubinowej Formie), umie latać (tylko w Szafirowiej i Tęczowej Formie) i tworzyć przedmioty (tylko w Topazowej Formie).

HistoriaEdytuj

Spotkanie z Riko Edytuj

W pierwszym odcinku serii widzimy, jak Mirai widzi dziwną smugę światła na tle księżyca. Po chwili dziwny obiekt wpada między drzewa w parku. Mirai chce się dowiedzieć, co to było, i chce iść do parku, jednak jej mama ją zatrzymuje i każe jej iść spać.

Rano Mirai zastanawia się, czym był tajemniczy obiekt. Babcia podsuwa jej myśl, że to mogła być czarownica na miotle. Mama pozwala podekscytowanej córce iść do parku na poszukiwania. Przedtem jesnak mówi, że w nagrodę za pomoc w pracach domowych może sobie wybrać jakiś ładny wisiorek. W pudełku dziewczynka znajduje różowy wisiorek w kształcie diamentu.

W parku Mirai z Mofurun w koszyku poszukuje obiektu, który latał wczoraj po niebie. Nie wie, że tuż nad nią lata wiedźma. Nagle Mofurun wypada z koszyka. Mirai słyszy głos wiedźmy wołający ją, by podniosła misia. Zaniepokojona właścicielka szybko podnosi pluszaka i przytula go do siebie. Kiedy spogląda w górę, widzi Riko. Z ekscytacją krzyczy ,,Wiedźma!!!" i zaczyna zadawać dziewczynce mnóstwo pytań. Kiedy wiedźma chce odlecieć, Mirai ją zatrzymuje. Gdy udaje im się wzbić w powietrze, Riko nagle słabnie. Jednak dziewczyny nie spadają na ziemię, a zostają spowolnione przez dziwną poświatę.

RelacjeEdytuj

Riko Izayoi - Mirai i Riko są bardzo bliskimi przyjaciółkami. Mirai bardzo szanuje i podziwia Riko, po części dlatego, że umie używać magii. Kiedy jej koleżanka jest smutna, ta zawsze próbuje ją pocieszyć.

Mofurun - Mirai dostała ją na urodziny. Jest dla niej bardzo ważna. Zawsze nosi ją przy sobie w specjalnie przeznaczonej do tego torebce.

Kyoko Asahina - jej mama. Mirai bardzo ją kocha, jak to mamę.

Daikich Asahina - jej tata. Mirai bardzo go kocha, jak to tatę.

Kanoko Yuki - babcia Mirai, którą dziewczyna bardzo kocha. Jako jedyna wieży wnuczce, gdy ta przypadkowo mówi jej o magii. Szanuje jej decyzje i pozwala jej uczęszczać do Magicznej Szkoły.

Cure MiracleEdytuj

Naszym Cudem! Cure Miracle!
ふたりの奇跡!キュアミラクル!
Futari no kiseki! Kyua Mirakuru!

CureMiraclePose

Cure Miracle (キュアミラクル Kyua Mirakuru?) jest to Precure alter ego Mirai. Obok Riko, ona przemienia się z wyrażeniem Cure Up・RaPaPa! Dia!. W tej formie ona może wykonać atak Diamond Eternal wraz z Cure Magical.

Ruby StyleEdytuj

CureMiracleRUBYSTYLE

Ruby Style (ルビースタイル Rubī Sutairu?) Jest to forma, którą uzyskuje Mirai w odcinku 3, obok Riko. Aby przekształcić się, musi być razem z Riko i mając jej Linkle Stone Ruby wypowiada wyraźnie słowa Cure Up・RaPaPa! Ruby!. Ona może wykonywać Ruby Passionale w tej formie. Posiada również supersiłę.

Sapphire StyleEdytuj

CureMiracleSapphirePose

Sapphire Style (サファイアスタイル Safaia Sutairu?) Jest to forma, którą uzyskuje Mirai w odcinku 7, obok Riko. Aby przekształcić się, musi być razem z Riko i mając jej Linkle Stone Sapphire wypowiada wyraźnie słowa Cure Up・RaPaPa! Sapphire!. Ona może wykonywać Sapphire Smartish w tej formie. Potrafi również latać.

Topaz StyleEdytuj

Cure Miracle Topaz Style-1

Topaz Style (トパーズスタイル Topāzu Sutairu?) Jest to forma, którą uzyskuje Mirai w odcinku 11, obok Riko. Aby przekształcić się, musi być razem z Riko i mając jej Linkle Stone Topaz wypowiada wyraźnie słowa Cure Up・RaPaPa! Topaz!. Ona może wykonywać Topaz Esperanza w tej formie. Potrafi również przywoływać przedmioty, używając dwóch kul wirujących wokół niej.

Alexandrite Style Edytuj

Cure Miracle Alexanite Form

Alexandrite Style (アレキサンドライトスタイル Arekisandoraito Sutairu) Jest to forma, której Mirai używa po raz pierwszy w odcinku 31. Aby się przemienić, musi być z Riko, Ha-chan i Mofurun, oraz stworzyć Aleksandryt Linkle ze swoich uczuć.

AtakiEdytuj

PiosenkiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jest pierwszą liderką, która posiada aż pięć form zmiany.

Galeria ObrazówEdytuj

Maho Girls Precure! charaktery
Cures Mirai Asahina/Cure MiracleRiko Izayoi/Cure MagicalHa-chan/Kotoha Hanami/Cure Felice
Wróżki Mofurun
Złoczyńcy DokurokusheYamohBattySpardaGamettsuYokubarl
DeusmastLabutShaakinsuBeniigyoDonyokubaru
Pozostałe Postacie Kyoko AsahinaDaikichi AsahinaKanoko YukiLizLienKochoKyotoMagiczny KryształFrancoisGustavToddHookIsaac-senseiLoretta-senseiJunKeiEmilyDorothy, Nancy i CissyKana KatsukiMayumi NagaseSota OnoTakagi-sensei
Postacie Filmowe Cure MofurunKumataDark Matter