FANDOM

Img charaimg03
Mofurun (モフルン Mofurun?) jest główną maskotką w serii Maho Girls Precure!. Jest pluszowym misiem Mirai. W pierwszym odcinku w magiczny sposób została ożywiona. Pomoga Mirai i Riko przemienić się w Precure. Kończy zdania frazą ~mofu!

Osobowość Edytuj

Przed wydarzeniami z pierwszego odcinka Mofurun była normalnym pluszakiem. Po tym, jak zyskała zdolność mowy, ujawniona została jej osobowość. Mofurun jest bardzo przyjacielska i optymistycznie nastawiona do życia, podobnie jak Mirai. Jednak czasami uczucia biorą nad nią górę i potrafi się rozpłakać.

Wygląd Edytuj

Na codzień Mofurun wygląda jak zwykły pluszowy miś. Jej oczy są niebieskie. Ma futro w kolorze miodowego brązu (kremowe na brzuchu). Na uszach ma gwiazdki, a na łapkach serduszka, oba symbole w odpowiednich kolorach - fioletowe po lewej, różowe po prawej stronie jego ciała.

Na plażę zakłada jednoczęściowykostium kąpielowy w biało - niebieskie paski.

Kiedy Mirai i Liko zmieniają się w Precure, Mofurun ma na kokardzie odpowiedni Kamień Linkle - Diament, Rubin, Szafir, Topaz lub Aleksandryt.

Jako Mofurudella nosi długą suknię balową w różnych odcieniach różu i bieli. Na nogach nosi szklane pantofelki. Głowę ozdabia koroną i sznurami różowych pereł wokół uszu.

Jako Cure Mofurun Mofurun staje się ludzką dziewczyną. Ma wtedy długie kręcone pomarańczowe włosy ozdobione żółtym kapeluszem z różową wstążką i ,,misiową" głową na łańcuszku oraz uszami znanymi z jej cywilnej formy. Jest ubrana w pomarańczowa bluzkę z bufiastymi przeźroczystymi rękawami oraz trzema kokardkami - dwoma mniejszymi, umieszczonymi na białym pasku na przodzie, oraz jedną większą, różową z jej broszką, na klatce piersiowej. Posiada również pomarańczową spódnicę z dwoma główkami misia w kolorach różowym i fioletowym oraz wycięcie z przodu ukazujące jej grube spodenki. Na rękach ma rękawiczki w kształcie łapek, które posiadała jak pluszowy miś. Dodatkowo na jej lewej ręce (od nadgarstka do łokcia) znajduje się biało żółty ochraniacz. Ma również ochraniacze na kolana - jeden fioletowy (na lewej nodze), drugi różowy z puchem pod spodem - oraz żółte kozaki z kokardkami oraz puchem i białe skarpetki.

Moce Edytuj

Mofurun potrafi wykorzystywać moc złotych Kamieni Linkle, aby przemieniać Mirai i Riko w Precure. Cures potrzebują go też do wywołania głównych ataków. Mofurun w głównej części stworzyła Tęczową Karocę i wykorzystuje ją do pomocy Cures w wykonaniu ataku Extreme Rainbow i (jako Cure Mofurun) w Heartful Rainbow.

Historia Edytuj

Relacje Edytuj

Mirai Asahina - Mofurun jest jej pluszowym misiem. Są bardzo ze sobą związane.

Riko Izayoi - Mofurun traktuje ją podobnie jak Mirai, ale ich relacja jest nieco uproszczona.

Ha-chan - jest jej bardzo oddaną przyjaciółką. Tworzą razem bardzo zgrany duet.

Cure Mofurun Edytuj

Ataki Edytuj

Piosenki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Mofurun jest pierwszą maskotką, która na początku była przedmiotem nieożywionym.
  • Jest także drugą maskotką przypominającą niedźwiedzia, po Lance z Doki Doki! Precure!
  • W 29 odcinku Mofurun zmienia się w Mofurudellę, nową wersje Kopciuszka.
  • W jednym z odcinków przyznaje, że jej ulubionym jedzeniem są: truskawkowo-arbuzowy chleb, miodek, ciasteczka i zamrożone pomarańcze.

GaleriaEdytuj

Mofurun

Maho Girls Precure! charaktery
Cures Mirai Asahina/Cure MiracleRiko Izayoi/Cure MagicalHa-chan/Kotoha Hanami/Cure Felice
Wróżki Mofurun
Złoczyńcy DokurokusheYamohBattySpardaGamettsuYokubarl
DeusmastLabutShaakinsuBeniigyoDonyokubaru
Pozostałe Postacie Kyoko AsahinaDaikichi AsahinaKanoko YukiLizLienKochoKyotoMagiczny KryształFrancoisGustavToddHookIsaac-senseiLoretta-senseiJunKeiEmilyDorothy, Nancy i CissyKana KatsukiMayumi NagaseSota OnoTakagi-sensei
Postacie Filmowe Cure MofurunKumataDark Matter