FANDOM

Pekorin KKPC01
Pekorin (ペコリン Pekorin?) to główna maskotka w serii Kirakira Precure A La Mode! Jest wróżką z Truskawkowej Góry, gdzie pracowała jako cukiernik. Mówi o sobie w trzeciej osobie. Kończy zdania frazą ~peko.

Osobowość Edytuj

Pekorin jest życzliwa i wesoła. Jest też bardzo wrażliwa, zwłaszcza, gdy myśli o przyjaciołach. O jej obecnych uczuciach świadczą jej uszy - gdy jest wesoła, są różowe, gdy jest jej smutno, świecą na niebiesko itp.

Wygląd Edytuj

Pekorin wygląda jak mały jasnoróżowy pies. Ma duże, niebieskie oczy z jasnoniebieskimi i białymi odbłyskami, różowy nosek i czarny pyszczek. Ma duże, białe uszy (które mogą świecić różnymi kolorami) i mały kosmyk włosów przypominający bitą śmietanę, związany sznurem z różowych koralików. Pod szyja ma przewiązaną czerwoną chustkę ze skrzyżowanymi łyżką i widelcem.

Moce Edytuj

Jako wróżka z Truskawkowej Góry, Pekorin potrafi wyczuć energię kirakira~ru ukrytą w słodyczach. Potrafi też latać. Jej uszy zmieniają kolor w zależności od nastroju.

Historia Edytuj

Początek Edytuj

Pekorin mieszkała na Truskawkowej Górze, gdzie razem ze swoimi przyjaciółmi przygotowywała słodycze. Pewnego dnia ich dom zaatakowali złodzieje kirakira~ru, chcący odebrać wróżką ich własność. Chourou - ich opiekun - próbował bronić towarzyszy, jednak wywołało to eksplozję, a wszystkie wróżki - w tym Pekorin - zostały rozrzucone po całej okolicy.

Relacje Edytuj

Piosenki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jej ulubione danie to pączki. W odcinku 7 Ichika zrobiła specjalne Pekorinowe pączki specjalnie dla niej.