FANDOM

Różdżki Linkle (リンクルステッキ Rinkuru Sutekki) to główna broń Cure Miracle i Cure Magical w serii Maho Girls Precure! Cures wykorzystują je, by wykonywać główne i pomniejsze ataki. Różdżki Linkle są tworzone z

Linklesticks set to perform Diamond Eternal

Magicznych Różdżek i mocy Diamentu Linkle.

Przedstawienie w serii Edytuj

Różdżki Linke po raz pierwszy zostały pokazane w odcinku 2, kilka minut po tym, jak Mirai otrzymała swoją różdżkę. Cure Miracle i Cure Magical przywołały je przy pomocy Mofurun i wykonały atak Diamond Eternal. Używały ich potem wiele razy do ataku i ochrony.

Wygląd Edytuj

Różdżki Linkle są podzielone na dwie części - różową i białą. Część różowa to klinga. Znajduje się na niej fioletowy przycisk aktywujący atak. Na środku różdżki znajduje się miejsce na Kamienie Linkle. Kiedy różdżki są nieaktywne, jest tam umieszczony Diament Linkle. W białej części są umieszczane Magiczne Różdżki. Tuż nad Diamentem Linkle są umieszczone dwa skrzydełka połączone złotym łańcuszkiem. Na samej górze znajduje się otwór na różdżkę i wystający z niej koniec tejże różdżki - serce u Cure Miracle i gwiazda u Cure Magical.

Zastosowanie Edytuj

Różdżki Linkle są wykorzystywane przez Cure Miracle i Cure Magical, by użyć ataków Diamond Eternal, Ruby Passionale, Sapphire Smartish i Topaz Esperanza. Używają ich także do wykorzystania energii srebrnych Kamieni Linkle.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj