FANDOM

Ruby Passionale
Ruby Passionale (ルビー・パッショナーレ Rubī Passhonāre?) to jeden z głównych ataków Cure Miracle i Cure Magical. Został ukazany po raz pierwszy w odcinku 3. Aby go wykonać, Cures muszą być w swojej Rubinowej Formie oraz mieć swoje Różdżki Linkle i Rubin Linkle.

Przebieg ataku Edytuj

Cures przywołują swoje Różdżki Linkle i wykrzykują ich nazwę. W tym czasie Mofurun wystrzeliwuje z Rubinu Linkle promień szkarłatnej energii. Dziewczyny krzyżują swoje różdżki i przyjmują promień, jednak uderzenie jest tak silne, że zostają odepchnięte. Okazuje się, że różdżki zostały naładowane energią, a na ich klindze pojawił się Rubin Linkle. Cures wykrzykują nazwę klejnotu. Po wymówieniu pierwszego zdania łapią się za ręce i kierują broń w stronę wroga. Tymczasem Mofurun odskakuje do tyłu, wystrzeliwując w kierunku dziewczyn koło energii. Te rysują w powietrzu serca, wymawiając formułkę ,,Full Full Linkle!". Ich symbole łączą się, wchłaniając energię Mofurun. Dziewczyny posyłają serce do góry, same zaś lecą za nim. Kiedy są już w powietrzu, kształt zmienia się w logo serii, pentagram z sercami. Dziewczyny lądują na nim, łapią się za ręce i krzyczą nazwę ataku. Niespodziewanie pentagram wybucha, a z kłębów dymu wylatują Cures w promieniu szkarłatnej energii. Przelatują one przez wroga. Cel zostaje zamknięty w środku świecącej kokardy, która rozwiązuje się, ostatecznie pokonując wroga.

Zaklęcie Edytuj

Obie: リンクルステッキ!

Obie: ルビー!

Obie: 紅の情熱よ、私たちの手に!

Obie: フルフルリンクル~!

Obie: プリキュアルビーパッショナーレ!

Obie: Rinkuru Sutekki!  

Obie: Rubī!

Obie: Kurenai no jōnetsu yo! Watashitachi no te ni!  

Obie: Furufuru・Rinkuru~!  

Obie: Purikyua Rubī Passhonāre!

Obie: Różdżki Linkle! 

Obie: Rubin!!  

Obie: Oh, szkarłacie pasji, do naszych rąk!

Obie: Pełne, pełne Linkle~!  

Obie: Precure Ruby Passionale!

Użycia Edytuj

  • Odcinek 3
  • Odcinek 5
  • Odcinek 9
  • Odcinek 12

Galeria Edytuj

Wideo Edytuj

1080p Cure Miracle & Magical Attack Ruby01:18

1080p Cure Miracle & Magical Attack Ruby