FANDOM

Sapphire Style pointing their sticks at the enemy
Sapphire Smartish (サファイア・スマーティッシュ Safaia Sumātisshu?) to trzeci główny atak wykonywany przez Cure Miracle i Cure Magical. Aby go wykonać, dziewczyny muszą mieć Różdżki Linkle i muszą być w swojej Szafirowej Formie.

Przebieg ataku Edytuj

Cure Miracle i Cure Magical przywołują swoje Różdżki Linkle i wykrzykują ich nazwę. Tymczasem Mofurun odchyla się do tyłu, wystrzeliwując strumień wody do góry, w kierunku dziewczyn, które łączą swoje Różdżki w miejscu klingi. Kiedy woda dotyka broni dziewczyn, zmienia się w skrawki wstążek i oplata je, tworząc Szafir Linkle. Cures wykrzykują jego nazwę. Wznosząc się do góry, wymawiają pierwszą część zaklęcia, łapiąc się za ręce i wywołując kilkanaście błysków. Mofurun wysyła w ich kierunku strumień światła w kształcie kropli wody. Dziewczyny wymawiają standardową formułkę ,,Full Full Linkle", rysując w międzyczasie potrójne krople, które rozbłyskują światłem. Z daleka widzimy, jak zmieniają się one w jedną kroplę kolosalnych rozmiarów. Kiedy przeciwnik próbuje się do niej dostać, zostaje zatrzymany w pentagramie. Cures lądują na kropli, a diamenty na ich kokardach lśnią. Otwierają one oczy, łapią się za ręce i kierują Różdżki w stronę wroga, wymawiając słowo ,,Precure". Nagle kropla spada, uwalniając monumentalny pentagram. Cure Miracle i Magical krzyczą nazwę ataku, uwalniając kilka strumieni wody, które łączą się w jeden. Cel zostaje zalany przez wodę, w wyniku czego oplata go kłębek wstążek. Cures lądują na ziemi i szybko machają swoimi różdżkami, przez co kłębek się rozwiązuje, a przeciwnik zostaje uncestwiony.

Zaklęcie Edytuj

Obie: リンクルステッキ!  

Obie: サファイア! 

Obie: 青き知性よ…私たちの手に!

Obie: フルフルリンクル~!  

Obie: プリキュアサファイアスマーティッシュ!

Obie: Rinkuru Sutekki!  

Obie: Safaia! 

Obie: Aoki chisei yo...watashitachi no te ni! 

Obie: Furufuru Rinkuru~! 

Obie: Purikyua Safaia Sumātisshu!

Obie: Linkle Stick!

Obie: Sapphire! 

Obie: Och niebieska inteligencja ... w naszych rękach!

Obie: Shaking Linkle~! ! 

Obie: Precure Sapphire Smartish!

Użycia Edytuj

  • Odcinek 7

Galeria Edytuj

Wideo Edytuj

1080p Cure Miracle & Magical Attack Sapphire01:31

1080p Cure Miracle & Magical Attack Sapphire