FANDOM

Topaz Esperanza (トパーズ・エスペランサ Topāzu Esuperansa) to jeden z głównych ataków w serii Maho Girls Precure! Aby go wykonać, Cure Miracle i Cure Magical muszą mieć przy sobie Różdżki Linkle i muszą być w swojej Topazowej Formie.

Przebieg ataku Edytuj

Dziewczyny przywołują swoje Różdżki Linkle i wykrzykują ich nazwę. Mofurun wysyła z Topazu Linkle kulę energii, przez którą zostanie uniesiona do góry. Kula po chwili się zmniejsza, a Mofurun odbija ją glową w stronę Cures. Najpierw odbija ją Cure Miracle, a potem Magical. Na klingach ich różdżek pojawia się Topaz Linkle, którego nazwę wykrzykują. Następnie wznoszą się do góry, wymawiając pierwszą część zaklęcia. Łapią się za ręce i spadają na ziemię, w wyniku czego zaczynają świecić. Mofurun wysyła w górę strumień złotej energii. Cures wspólnie rysują w powietrzu złotą błyskawicę, wymawiając razem ,,Full Full Linkle!". Ich różdżki wchłaniają energię i wysyłają ją do góry, tworząc wir. Następnie delikatnie złączają swoje różdżki, wysyłając z nich strumień energii. Z wiru formują się dwie Różdżki Linkle kolosalnych rozmiarów. Cures obniżają je, zatrzymując w żółtym pentagramie szarżującego wroga. Cures wykrzykują nazwę ataku i wykonują lekkie pchnięcie różdżkami, co sprawia, że pentagram wraz z celem zostają wyrzucone w powietrze. Wróg odbija się od ziemi kilka razy, aż w końcu zostaje unicestwiony, co wywołuje wokół erupcję lawy.

Zaklęcie Edytuj

Japoński Edytuj

Obie: リンクルステッキ! 

Obie: トパーズ! 

Obie: 金色の希望よ…私たちの手に!! 

Obie: フルフルリンクル~!  Obie: プリキュアトパーズエスペランサ!

Romanji Edytuj

Obie: Rinkuru Sutekki! 

Obie: Topāzu! 

Obie: Konjiki no kibō yo...watashitachi no te ni!  Obie: Furufuru Rinkuru~!  Obie: Purikyua Topāzu Esuperansa!

Tłumaczenie Edytuj

Użycia Edytuj

Galeria Edytuj

Wideo Edytuj