FANDOM

Riko helping Daikichi Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.
Twilight/Towa Akagi
Twilight, Towa y Scarlet.png
Kanjiトワイライト/紅城トワ
RōmajiTowairaito/Akagi Towa
Informacje
SezonGo! Princess Precure
Wiek13
PłećKobieta
Kolor WłosówSzare (Twilight)
Czerwone (Towa)
Różowe z gorącym różem Ombre (Cure Scarlet)
Kolor OczuCzerwone
Miejsce ZamieszkaniaKrólestwo Nadziei (Formalnie)
RelacjeDyspear (Fałszywa Mama)
Książe Kanata (Starszy Brat)
Alter EgoTwilight
Cure Scarlet
Główny KolorCzarny (Twilight)
Czerwony (Scarlet)
Pierwsze PojawienieGo! Princess Precure Odcinek 13 Zimny tembr...! Pojawia się Czarna Księżniczka!
Głos AktoraMiyuki Sawashiro
Towa Akagi (紅城トワ Akagi Towa?) znana też jako Twilight (トワイライト Towairaito?) oraz w pełnej nazwie Księżniczka Nadziei Radości Towa (プリンセス・ホープ・ディライト・トワ Purinsesu Hōpu Diraito Towa?). jest jedną z głównych bohaterek serii Go! Princess Precure. Pojawiła się jako córka Dyspear Twilight, wkrótce okazując się być młodszą siostrą Księcia Kanaty.

Jej alter ego cure to Cure Scarlet (キュアスカーレット Kyua Sukāretto?)

OsobowośćEdytuj

WyglądEdytuj

Jako Twilight, ma srebrzysto-białe włosy związane jako łuk w cztery długie nitki zwisające z niej czarną wstążką z tyłu i czerwone oczy z czerwonymi oznaczeniami na powyżej nich. Ona również nosi czarną sukienkę w kolorze czerwonym z wyłożoną falbaniastymi rękawami i krótką czarno, czerwono - białą spódnicę pod z klamrą w kształcie motyla z różowego złota i zielone klejnoty na nim z przodu. Ona również nosi czerwone rajstopy i czarne buty ze skrzydłami platformy na nich. Ona również nosi czarny naszyjnik z małym białym kołnierzykiem, niebiesko - czarne kolczyki i krótkie czarne podgrzewacze na ramionach. Czasem nosi złoto - czerwoną maskę.

Kiedy była młodsza, wyglądała drastycznie inaczej. Miała na sobie różową sukienkę i miała krótkie włosy w kolorze morelowo różowym (podobną do Cure Mirage z HapinessCharge Precure!) osiągające do ramion. Miała na sobie białą wstążkę na górze i miała lżejsze i bardziej miękkie czerwono różowawe oczy.

Po oczyszczeniu, wróciła do swojego pierwotnego wyglądu, jako Towa, z tą różnicą, że jej włosy są dłuższe niż gdy była młodsza, przekraczające jej ramion, a ona ma na sobie ten sam strój jak była Twilight, z czarną opaską , W lecie, nosi białą i czerwoną sukienkę z obcasami czerwonymi i białą koronkową opaskę. Posiada także naszyjnik z czerwonym motylem.

Jako Cure Scarlet, jej włosy są bardzo długie i różowe na górze z lekkim różowym gradientem. Jej górna część sukienki jest jasnoróżowa, pas jest złoto - czarny z broszą z symbolem precure, a także rękawy pierzaste w kolorze czerwonym. Jej tiara jest złota z trzema czerwonymi klejnotami i lekkimi różowymi piórami wystającymi z boków uszów. Jej opaski są w kolorach czerwieni i złota, nosi również bransoletki. Spódnica jest asymetryczna i jej pierwsza część czerwona, a druga część jasnoróżowa, jest krótsza od lewej. Jej buty są czerwono - złote i czerwone okręcając się jej wokół nogi.

HistoriaEdytuj

Cure ScarletEdytuj

AtakiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj

{{{1}}}