FANDOM

Riko helping Daikichi Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.
Yuko Omori
Yuko_honey_1.png
Kanji大森 ゆうこ
RōmajiŌmori Yūko
Informacje
SezonHappinessCharge Precure!
Wiek14
PłećKobieta
Kolor WłosówMiedziane (yuko)
Blond (Cure Honey)
Kolor OczuMiedziane (yuko)
Złote (Cure Honey)
Miejsce ZamieszkaniaPikarigaoka
RelacjeYoko Omori (Mama)
Takeo Omori (Tata)
Ai Omori (Starsza Siostra)
Ine Omori (Babcia)
Yonezo Omori (Dziadek)
Alter EgoCure Honey
(Popcorn Cheer)
(Coconuts Samba)
Główny KolorŻółty (main)
Niebieski (Popcorn Cheer)
Pomarańczowy (Coconuts Samba)
Pierwsze PojawienieHappinessCharge Precure! Odcinek 1 Kocham Miłość! Pojawia się Cure Lovely!
Głos AktoraRina Kitagawa
Yuko Omori (大森 ゆうこ Ōmori Yūko?) to jedna z głównych bohaterek serii Happiness Charge Precure! Mieszka w mieście Pikarigaoka. Jej rodzice prowadzą tam restaurację. Yuko jest jedną z najlepszych przyjaciółek Megumi. Alter ego Yuko to Cure Honey. Posiada ona dwie formy transformacji - niebiesko-czerwoną Popcorn Cherr i czerwono-pomarańczowo-białą Coconout Samba.

Osobowość Edytuj

Yuko jest życzliwa, roześmiana, pewna siebie i spokojna. Kocha pomagać ludziom. Zawsze nosi przy sobie domowej roboty miodowe cukierki, którymi chętnie dzieli się z przyjaciółmi.

Wygląd Edytuj

Na codzień Yuko nosi przewiewną bluzkę z długimi rękawami koloru budyniowego oraz żółte ogrodniczki z trzema kieszeniami - jedną żółtą na klatce piersiowej i dwie pomarańczowe w kształcie serca - i pomarańczowoą kokardką na jednej z szelek. Na nogach ma żółte buty z pomarańczowymi kokardkami. Swoje krótkie, brązowe włosy nosi rozpuszczone.

Jako Cure Honey Yuko jest ubrana w charakterystyczną dla sezonu czarną bluzkę, w jej przypadku z bufiastymi rękawami, pomarańczową kokardą z symbolem serii i żółtym kołnierzem. W pasie ma przypiętą torebkę z PreChanMirror. Z tyłu ma skrzydełka w lekkim odcieniu żółci. Posiada żółtą spódniczkę z długą falbanką. Na nogach nosi wysokie, białe buty na obcasach ze złotym paskiem i pomarańczową kokardką. Na rękach na żółte naramienniki od nadgarstków do łokci z koronką przy dolnej krawędzi. Swoje długie blond włosy spina w kucyk pomarańczową kokardą.

W formie Popcorn Cherr nosi kremową bluzkę bez rękawów spiętą w pasie czerwoną wstążką z kokardą i torebką z PreChanMirror. Na to ma nałożony biały top z czerwonym i żółtym pasem, niebieskimi wstążkami, niebieskim sercem i jasnoniebieskimi bufiastymi rękawami. Nosi niebieską spódniczkę z czerwonymi zakładkami. Posiada białe kozaki na obcasach z niebieskimi wstążkami i czerwonymi wstążkami zapiętymi między złotymi guzikami. Ma również kremowe naramienniki z niebieskimi elementami i niebieskie kolczyki w kształcie serc. Swoje blond włosy wiąże niebiesko-czerwonymi gumkami z koniczynkami w dwa symetryczne kucyki.

W formie Coconout Samba jest ubrana w czerwono-zielono-pomarańczowy top z niebieską wstążką i dwoma sercami oraz białą bluzkę z rękawami przypominającymi skrzydła. Z tyłu zamiast skrzydeł znajdują się trzy pary pomarańczowych piór. Posiada wielokolorową mini z zielonym paskiem, przy którym jest przypięta torebka z PreChanMirror. Nosi pomarańczowe kozaki na obcasach z białymi paskami. Ma rozłożyste naramienniki w kolorach białym i pomarańczowym i pomarańczowe kuliste kolczyki. Swoje blond włosy wiąże w kucyk i ozdabia koroną przypominającą biały kwiat z czerwonym kółkiem i trzema pomarańczowymi piórami.

Historia Edytuj

Relacje Edytuj

Cure Honey Edytuj

Ataki Edytuj

  • Sparkling Baton Attack
  • Honey Temptation

Etymologia Edytuj

Piosenki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest trzecią Cure, która przed przemianą ma brązowe włosy, a po niej koloru blond.
  • Jest pierwszą Cure, która nie przywołuje różdżki, a dostaje ją od razu po transformacji.
  • Jest drugą Cure, która ma skłonności do śpiewania. Jest też pierwszą Cure, która wykorzystuje swoje piosenki do osłabienia wroga.
  • Jest pierwszą Cure, która leczy śpiewem.
  • Jest pierwszą Cure w serii, która nawet w jednym odcinku nie używa Love PreBransoletki.
  • Jej PreChanMirror jako zabawka jest koloru różowego.
  • W odcinku 29 Cures z jej grupy dowiadują się, że jeździ po całym świecie, by jako Cure Honey wspierać Cures na całym świecie.

Galeria obrazów Edytuj